Gratis avbestilling frem til 06.03.21
SPAR USD 35
Expedia.comUSD 351
Orbitz.comUSD 351
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

En fantastisk fin kjøretur rundt på Kjerringøy vi var innom Mjelle før vi kom hit til Kjerringøy Bryggehotell. Ble mottatt som gamle venner og fikk et rom som jeg vil si var en Luxus suite, utrolig gode senger. Middagen og frokosten var bra. Må poenggi desserten en smaksopplevelse
,pannscotta med multegele dandert av høstens frukter. Her skulle jeg gjerne ha vært litt lenger.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, lisekri
Anmeldt 17. juli 2020

Et av de bedre hotellene jeg har bodd på i Norge, med veldig hyggelig betjening. Her får du rom med balkong og utsikt utover havet der du kan skimte Lofoten i det fjerne. Veldig bra restaurant med fisk og andre snadder-retter. Rommet vårt var romslig med egen stue og 2 soverom. Kjerringøy Bryggehotell er et fint utgangspunkt for turer fra hotellet til fots, sykkel eller kajak (husk våtkort).

Romtips: Be om rom med balkong og sjøutsikt.
Takk, 361andersf
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bodde to netter i sjøhus/rorbu (altså en stor leilighet/hus beregnet på ca 6 personer). Flott hus med personlig preg/pynt og høy komfort. Kveldssol og midnattssol på den private terrassen. God middag på hotellets uteservering der den nordnorske sommeren viste seg fra den aller beste siden :)

Takk, 547jany
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk hotell. Fine og reine rom. Nydelig utsikt. Nydelig mat. Hyggelig betjening. Beste hotellet eg har budd på i Norge. Anbefales på det sterkeste. Trenger ikkje bil, me tok bussen frå Bodø og det funka heilt supert.

Takk, Coastal464931
Anmeldt 7. august 2019

Vi kom med båt til Kjerringøy mandag kveld. Litt mye bølger så vi var ikke framme før 21.30. Da vi spurte om serving av mat, vi beskjed om at kjøkkenet stengte kl. 21.00, men kokken var ikke gått hjem. Derfor kunne de tilby oss nydelig fiskesuppe, til og med glutenfri. Restauranten har en fantastisk utsikt mot Lofotveggen og havna. Etter mat spurte vi om rom. Det var helt fullt, men de hadde ei rorbu igjen som vi fikk nøkkel til for å se, før vi bestemte oss. Rorbua/bryggehuset var flott med balkong i andre etasje og veranda i første, med utsikt over Vestfjorden og Lofoten. Meget god service fra alle ansatte. De var blide veldig på tilbudssiden.

Romtips: Alle rom har flott utsikt
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Bård F
CamillaKjerringoy, Daglig leder på Kjerringøy Bryggehotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding fra dere, det setter vi veldig stor pris på :)

Hjertelig velkommen tilbake!