Anmeldt 7. februar 2021

Store fine rom med flott utsikt. Ok frokost som kan inntas ute hvis vær og måker tillater det. Restauranten serverer helt grei lunch og middag, men de kunne gjort det mye bedre. Var flere ting de var tomme for på en meget liten meny.

2  Takk, _rnulfk2015
Anmeldt 22. november 2020

Fantastisk feiring av gullbryllupsdag med vår nærmeste familie. Personalet var veldig behjelpelig og gjorde selskapet perfekt. Nydelig mat og drikke. Flotte lokaler og nydelige, romslige sjøhus. Rent og ryddig. Mye å se på Kjerringøy. Kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, annksb
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

En fantastisk fin kjøretur rundt på Kjerringøy vi var innom Mjelle før vi kom hit til Kjerringøy Bryggehotell. Ble mottatt som gamle venner og fikk et rom som jeg vil si var en Luxus suite, utrolig gode senger. Middagen og frokosten var bra. Må poenggi desserten en smaksopplevelse
,pannscotta med multegele dandert av høstens frukter. Her skulle jeg gjerne ha vært litt lenger.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, lisekri
Anmeldt 17. juli 2020

Et av de bedre hotellene jeg har bodd på i Norge, med veldig hyggelig betjening. Her får du rom med balkong og utsikt utover havet der du kan skimte Lofoten i det fjerne. Veldig bra restaurant med fisk og andre snadder-retter. Rommet vårt var romslig med egen stue og 2 soverom. Kjerringøy Bryggehotell er et fint utgangspunkt for turer fra hotellet til fots, sykkel eller kajak (husk våtkort).

Romtips: Be om rom med balkong og sjøutsikt.
Takk, 361andersf
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bodde to netter i sjøhus/rorbu (altså en stor leilighet/hus beregnet på ca 6 personer). Flott hus med personlig preg/pynt og høy komfort. Kveldssol og midnattssol på den private terrassen. God middag på hotellets uteservering der den nordnorske sommeren viste seg fra den aller beste siden :)

Takk, 547jany