“Nydelig sted, fantastisk interiør! Forferdelig mat!”
Anmeldelse av Mawana

Mawana
Vurdert som nr. 122 av 161 Restauranter i Orihuela Costa
Anmeldt 28. september 2020

Vi hadde høye forventninger til maten i slike omgivelser! Restauranten er en av de aller lekreste vi har sett i området! Maten derimot er tragisk! Styr unna! Vi håper at denne fantastiske restauranten kan få ansatt en kokk som matcher stedet! Da kommer vi tilbake!

Dato for besøk: september 2020
Takk, 279beritk
Connector68614967446, Director General på Mawana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2020

Primero agradecerle el comentario, por que esto nos ayuda a mejorar y nos importa realmente la opinión de cada uno de nuestros clientes.
Estamos trabajando intensamente para mejorar este aspecto que nos comenta y tratar de que cada cliente que venga tenga una experiencia de su agrado. Lamento que en su caso no haya sido así, y de verdad esperamos que próximamente nos de una nueva oportunidad y poder demostrarle que hemos mejorado.

Una vez mas gracias y nuestras mas sinceras disculpas

Anmeldt 9. november 2020

Dato for besøk: november 2020
Connector68614967446, Director General på Mawana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2020

Anmeldt 3. september 2020

Dato for besøk: september 2020

Anmeldt 10. august 2020

Dato for besøk: august 2020

Anmeldt 2. august 2020

Reisende som så på Mawana, så også på

Cabo Roig, Orihuela Costa

Har du vært i Mawana? Del dine erfaringer!