“Hyggelig betjening, men dårlig mat”
Anmeldelse av Chaura Patagonia

Chaura Patagonia
Vurdert som nr. 60 av 170 Restauranter i Orihuela Costa
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening og hyggelig atmosfære. God vin og godt brød. Dessverre så hovedretten ut som på bildet (bildet tatt før vi hadde smakt) og smakte ingenting. Vi klaget, men ingenting ble gjort for å forbedre situasjon for oss tre som hadde bestilt dette. Dette var en av få vegetariske retter.

Takk, Luftenerfri

Anmeldt 29. mai 2022

Anmeldt 27. mai 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2022
Chaura P, Propietario på Chaura Patagonia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2022

Anmeldt 22. mai 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2022
Chaura P, Propietario på Chaura Patagonia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2022

Anmeldt 21. mai 2022

Reisende som så på Chaura Patagonia, så også på

Orihuela Costa, Costa Blanca

Har du vært i Chaura Patagonia? Del dine erfaringer!