“Helt nydelig mat”

Paletten Kinarestaurant
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Krokstadelva
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 6. november 2018

Saftig og fersk kjøtt, nydelig saus. Atmosfære minner ikke typisk kinarestaurant, men maten er fantastisk. Jeg kommer sikkert igjen.

Takk, Bente A

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Paletten er en klassisk kinarestaurant med god mat og rause porsjoner. Servicen er god og den er verdt ett besøk.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, mariusl351
Anmeldt 1. juni 2018

Restauranten er i enkel stil. Vi møter en liten hyggelig dame i døra, og bestilte kinesisk pepperbiff og innbakt kylling med sursøt saus. Maten blir servert på tallerken pent. Imponerende god smak. Vi kommer igjen.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Viggo A
Anmeldt 26. desember 2017 via mobile enheter

Paletten leverer som de alltid har gjort. Maten er god, det ser bra ut og den kommer raskt på bordet.
Selve resteuranten er enkelt innredet, ikke spesielt koselig, men det er rent. Betjeningen er hyggelig og imøtekommende, og prisen på maten er det ikke noe å klage på.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 247trinef
Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Ønsket en søndagsmiddag i nærmiljøet ! Valget falt på Paletten ! God parkerings muligheter ! Fikk raskt et bord , ble tent lyst og vi fikk et fint meny kart ! Bestilte and med grønnsaker og peppersaus ! Følget bestilte biffstrimler med grønnsaker og saus! Begge rettene dandert pent på fat ! Lokalet var slett ikke fult denne søndags ettermiddagen ! Lyst lokale og pen oppdeling ! Smilene servitør ! Greit prisnivå ! Også take away , som mange benytter seg av !

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, 31geirs

Reisende som så på Paletten Kinarestaurant, så også på

Mjøndalen, Nedre Eiker

Har du vært i Paletten Kinarestaurant? Del dine erfaringer!