“Fantastisk mat”

Paletten Kinarestaurant
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Krokstadelva
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Rimelig og knallgod kinamat! Gode porsjoner, klarer du å gå herfra uten å bli stappmett blir jeg imponert!

Takk, annekarins2019

Anmeldt 21. juni 2020

Ble fortalt over telefon at det skulle ta 30minutter for at maten var klar. Møter opp, det er flere som venter i kø og maten er ikke klar, det kommer flere og flere kunder og alle har fått høre 30 minutter.

Ingen andre fikk maten sin før nermere 45minutter - 1 time. Jeg ventet nesten 1 1/2 time fra jeg ringte til maten var ferdig.

Når jeg konfronterte de med dette fikk jeg ikke engang ett unnskyld. Alt jeg fikk var at det hadde vært mye kunder hele dagen, hvis det har vært mye folk hele dagen så burde de vite at maten ikke tar 30minutter.

I tillegg var crispy anden jeg fikk seig og smakte bare salt.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, tol473
Anmeldt 13. mars 2020

Familien bestilte forskjellige mat, blant annet okseytrefilet med bearnaisesaus , innbakt kylling , biff i sichuan saus,mm. Deilig mat og hyggelig serveringsdame. Se at mange benytter ta-med-hjem service.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, bentekris
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

En gang en perle av et spisested, men det er jaggu meg maaaaange år siden! Dårlig mat og enda verre service! Styr langt unna!

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, joz1979
Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Alltid god mat og store porsjoner. Veldig hyggelig betjening. Anbefaler stedet om du spiser der eller tar det med. Vi hadde også konfirmasjon der i 2018. Veldig fornøyd. Da fikk vi koldtbord

Dato for besøk: november 2019
Takk, Hilde S

Reisende som så på Paletten Kinarestaurant, så også på

Mjøndalen, Nedre Eiker

Har du vært i Paletten Kinarestaurant? Del dine erfaringer!