“Nydeleg mat!!”
Anmeldelse av Restauranthuset Malin

Restauranthuset Malin
Vurdert som nr. 5 av 10 Restauranter i Sogndalsfjøra
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Anbefaler for dei som likar det litt sterkt: Lam i chilisaus, kylling gangbao. Heilt fantastisk god smak. Tyggemotstand i grønnsaker og sausane er utruleg gode.

Takk, tonje T

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

På Malin får raskt levert store porsjoner til en billig penge. Menyen er veldig stor og maten smaker over snittet godt. Servicen er ok og lokalet er akseptabelt.

1  Takk, Forerunner1986
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var virkelig en positiv overraskelse i saftbygda Sogndal!
Et restauranthus med asiatisk tema og med en stor og spennende meny imponerer.
Jeg spiste sushi og biff chop suey.
Nydelig mat, flotte lokaler og sentral beliggenhet i sentrum.
Dette restauranttilbudet imponerer og anbefales på det sterkeste. Hit vil jeg tilbake

1  Takk, Rune1973
Anmeldt 3. september 2018

Dette var en hyggelig og positiv opplevelse. Vi spiste ikke fra buffeten, men valgte å spise a la carte. Det var storfamilien som var ute og spiste sammen, og alle fikk god mat som de likte godt, og alle fikk solide og gode porsjoner. Servitøren var hyggelig. Hun smilte til alle og fulgte oss godt opp. Vi fikk vann i mugge ved siden av uten at vi trengte å spørre om det. Hun fulgte opp barna og snakket litt med dem, noe som alltid blir satt pris på av både barn og voksne. Vi har litt allergier i familien, men dette hadde servitøren god kontroll på, i tillegg til at hun dobbeltsjekket for oss, for å være 100 % sikker. Dette setter vi veldig pris på. Hvis jeg skal klage på noe, så må det være den frekke måka på parasollen som satt og kikket på maten vår, men med gode parasoller kom den ikke til, så da var egentlig alt veldig bra. Et hyggelig restaurantbesøk. Vi kommer igjen neste gang vi er på de kanter.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Eva H
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Godt utvalg asiatisk. Kjøpte fire ulike retter og alle var fornøyde. I tillegg kjøpte vi en plate med sushi. Den var også god, men bitene for store. God service.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 307kristina

Reisende som så på Restauranthuset Malin, så også på

Sogndal, Sogn og Fjordane

Sogndalsfjøra, Sogndal
Sogndalsfjøra, Sogndal

Har du vært i Restauranthuset Malin? Del dine erfaringer!