“Vi reserverte bord til 17”
Anmeldelse av Restauranthuset Malin

Restauranthuset Malin
Vurdert som nr. 4 av 7 Restauranter i Sogndalsfjøra
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi reserverte bord til 17 stk i går, utrolig hyggelig betjening, god atmosfærisk opplevelse og nydelig mat.
Anbefaler denne restauranten.

Takk, 82joma

Anmeldt 17. juli 2020

Restauranten Malin ble anbefalt til oss av resepsjonen i Best Wstern Hotell Lægreid. Min kone spiste noe eksotisk fra asia og jeg spiste en STOR entrcote. Pommes frites var lage på restauranten. De serverer ikke små porsjoner og vi blo god og mett, Alt i alt var vi begge veldig fornøyd.

Takk, cornelisb796
xianwuxu, Owner på Restauranthuset Malin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Tusen takk for din tilbakemelding! Veldig hyggelig å høre at dere koset dere hos oss. Vi ønsker dere hjertelig velkommen igjen :)

Anmeldt 15. juli 2020

Restauranten har både asiatisk mat og norsk mat. Asiatisk mat kommer i store porsjoner og er av utsøkt kvalitet og smak.

Takk, CornelisB770
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte kylling og nudler, biff i chillisaus med fløtegratinerte poteter ved siden av, kylling og nudler for barn og pølse og pommes frites.

Maten var smakløs. Det som dominerte rettene var fett. Kylling og nudler smakte verken kylling, nudler eller wok-saus. Så mye fett at du omtrent må tørke munnen etter hver bit..

Enorm meny som tydeligvis gjør at denne restauranten ikke er spessielt god på noen av de.

Etter besøket luktet det kraftig av klærne..denne lukten forsvant ikke før vask.

Takk, kennethmyrold
xianwuxu, Owner på Restauranthuset Malin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er veldig synd at dere ikke fikk maten som er opp til standard.

Vi skal undersøke saken internt. Samtidig ønsker vi å invitere tilbake ved en senere anledning slik at vi kan rette det opp til dere.

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi gikk litt tilfeldig forbi restauranten,og bestemte oss for å ta et glass vin og spise litt. Vi spiste sushi ,og den var veldig bra.Lokalet er stort og fint,og vi opplevde god service. Ujålete sted med god atmosfære.Anbefales.

2  Takk, Badeanna

Reisende som så på Restauranthuset Malin, så også på

Sogndal, Sogn og Fjordane

Sogndalsfjøra, Sogndal
Sogndalsfjøra, Sogndal

Har du vært i Restauranthuset Malin? Del dine erfaringer!