“Gode autentiske asiatiske smaker.”
Anmeldelse av Restauranthuset Malin

Restauranthuset Malin
Vurdert som nr. 4 av 7 Restauranter i Sogndalsfjøra
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god service.
Sentralt i Sogndal.
Har bodd flere år i Asia og her har de virkelig klart å gjenskape autentiske asiatiske smaker og service.
Her kommer vi tilbake!

Takk, faasmul

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi ønska å avslutte denne delen med litt kinesiske smaker, og valgte dette stedet. Kort oppsummering: fantastisk god mat, masse mat, rask og god service, mat kom før man fikk sukk for seg, flotte lokaler og hyggelig og fine toaletter. Hit kommer vi gjerne igjen ved neste Sogndal besøk. Absolutt value for money!

Takk, thoybakk
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Grei og hyggelig betjening med raskt service, bestilte kinesisk, ok men middelmådig på smak og meget overprisede menyer burde ligget ca 100kr lavere sammenlignet utfra kvalitet og andre prisnivåer i Norge.

1  Takk, TripTerje
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Svært fornøyd med besøket på restauranthuset Malin Fine lokaler, hyggelig betjening og svært god mat ! Anbefales

1  Takk, Sunhome74
Anmeldt 27. juli 2020

Vi var tre venner som skulle spise, maten smakte sånn passe godt, men ikke godt nok til at det tok over !1 time! fra bordet var ryddet til vi fikk betale.

Takk, 417leanders

Reisende som så på Restauranthuset Malin, så også på

Sogndal, Sogn og Fjordane

Sogndalsfjøra, Sogndal
Sogndalsfjøra, Sogndal

Har du vært i Restauranthuset Malin? Del dine erfaringer!