“Beste mat i Sogndal, elendig service!”
Anmeldelse av Restauranthuset Malin

Restauranthuset Malin
Vurdert som nr. 5 av 9 Restauranter i Sogndalsfjøra
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, den beste maten vi hadde i Sogndal! Vi hadde bestilt bor og ble vist til bordet avven hyggelig kelner. Så kom en svært uhøflig og utålmodig kelner som tydelig helst ville at vi skulle gå!
Mat: 4
Service: 1
Lokaler: 3
Drikke: 3

1  Takk, ProfessorTravelling

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Jeg er rett og slett helt oppgitt over denne plassen! Jeg har forsøkt flere ganger og tenker hver gang at dette ikke kan være malen, men i dag ble jeg bare sjokkert! Ringer for å bestille sushi (takeaway) og får beskjed om at dette vil ta en time da det er så mange som bestiller sushi i dag. Når jeg så, på tross av lang ventetid, likevel ønsker å bestille og har lest opp min bestilling, får jeg beskjed om at de dessverre ikke kan ta imot flere bestillinger i dag. Hva er dette?? Forrige gang jeg ville bestille sushi rakk jeg å bestille en flaske bobler før kelneren så forteller meg at jeg ikke kan bestille sushi da han som lager denne har ferie! Jeg er rystet over at dette går an…..oppgitt og skuffet!

Takk, Ingrid E
Anmeldt 7. juli 2021

Jeg og mann min elsker mat fra det kinesiske kjøkken, og gleden var derfor stor da vi stoppet i Sogndal, etter å ha kjørt fra Bergen, og skulle videre over fjellet, da vi såg en tilsynelatende flott kinarestaurant. Vi fikk bord og meny av en noe ukoselig servitør, men var så sultne at vi lot oss ikke affisere av det. Vi bestilte, og gledet oss på maten. Skuffelsen ble derfor stor da maten kom. Fargeløs, smakløs, hard og seig, pyntet med noen salatblad. Eneste som var av grønnsaker, var finkutta, rå hodekål!
Dette var både dyrt og dårlig, ingen god opplevelse, og servitøren burde finne seg en annen jobb.

Takk, Voyager47214
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

God atmosfære. God service og fantastisk mat.
Spiste indrefilet og kongekrabbe, meget fornøyd.
Anbefales på det sterkeste!

Takk, SiljeTherese93
Xian, Owner på Restauranthuset Malin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2021

Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å høre! Velbekommen igjen :)

Anmeldt 19. desember 2020

Besøker Malin ofte og betaler glatt en god sum for maten, da den er nydelig!! Kjøper alltid rett nr 103, Scampi med sichuan saus, bestiller også ekstra scampi til en pris av 118 kr, så ja, veldig dyrt! Da forventer man det beste blir servert! Det har det også blitt gjort, men siste besøk var skuffende..Scampiene, skulle tydeligvis vært i en frityr rett, men ble ikke solgt, da det var tørket av mel o.l. av de. før de ble plassert på min tallerken.. Alt tilberhør smakte nydelig, men scampiene hadde brunt belegg på seg, som smakte av mel..!! Ikke bra!! Skjerp dere!! Ønsker tilbakemelding fra eieren av Malin!!

Dato for besøk: november 2020
Takk, malis740

Reisende som så på Restauranthuset Malin, så også på

Sogndal, Sogn og Fjordane

Sogndalsfjøra, Sogndal
Sogndalsfjøra, Sogndal

Har du vært i Restauranthuset Malin? Del dine erfaringer!