“Anbefales om du er i området ell er glad i god mat”
Anmeldelse av Restauranthuset Malin

Restauranthuset Malin
Vurdert som nr. 5 av 9 Restauranter i Sogndalsfjøra
Anmeldt 23. juli 2021

Jeg er vanligvis skeptisk om en restaurant serverer alt fra sushi til kina-mat til mer norske retter, men Malin serverer alt dette med glans. Dette sammen med rause porsjoner og god service gjør Malin til en sikker vinner. Anbefales. Hadde vært en meget god restaurant selv om den lå i Oslo

1  Takk, j0nh_k0nn

Fantastisk mat og vin.
Andre gangen jeg er her nå med et stort reisefølge og alle rettene har vært meget bra!
Best I byen!!!

Takk, FrequentFlier487844
Anmeldt 23. juli 2021

Vi var en stor gruppe som spiste mange forretter, sushi og hovedretter på deling. Maten var nydelig, spennende smaker, god øl og vin, og kjempebra service!

Takk, G8510DOcarolinen
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra mat og drikke. Lokalene er tiltrekkende og stevningen er utmerket. Dette er ein restaurant som kan anbefales for venner, par og familie.

Takk, RuneS269
Anmeldt 21. juli 2021

Satt 1,5t å ventet på maten, folk som kommer etter oss fikk mat før. Vi hadde bestilt vanlig middag fra menyen, når vi spurte om hva som hadde skjedd fikk vi ingen svar. Dermed reiste vi oss og gikk fra restauranten uten å ha spist, makan til elendig service! Servitøren var stadig borte å sjekket at vi hadde nok drikke, kanskje det var viktigere enn å servere oss middag.

Takk, 828hennings

Reisende som så på Restauranthuset Malin, så også på

Sogndal, Sogn og Fjordane

Sogndalsfjøra, Sogndal
Sogndalsfjøra, Sogndal

Har du vært i Restauranthuset Malin? Del dine erfaringer!