“Veldig god kinesisk restaurant i Sogndal.”
Anmeldelse av Restauranthuset Malin

Restauranthuset Malin
Vurdert som nr. 5 av 9 Restauranter i Sogndalsfjøra
Anmeldt 24. august 2021

Veldig god kinesisk restaurant i Sogndal. Hyggelig betjening god mat. Ekstra fornøyd med Peking suppen, som svært få lager på en god måte. De tilbyr også sushi, men vi smakte ikke på dette.

1  Takk, OJS1960

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Var ute med tre andre venner. Ble møtt av en hyggelig kelner som viste oss til bordet. Vi fikk utdelt meny og det ble tatt drikkebestilling med en gang.
Vinanbefalingen til innehaveren passet perfekt til maten vi bestillte. Entrecote (2 stk) og indrefilet (2 stk) var perfekt stekt og meget mør.
Vi avrundet med dessert som også falt i smak.
Prisen er i mine øyne akseptabel når jeg tar lokaler, atmosfære og matkvalitet i betraktning.
Vi kommer igjen.

Takk, Jon Erik H
Anmeldt 23. juli 2021

Jeg er vanligvis skeptisk om en restaurant serverer alt fra sushi til kina-mat til mer norske retter, men Malin serverer alt dette med glans. Dette sammen med rause porsjoner og god service gjør Malin til en sikker vinner. Anbefales. Hadde vært en meget god restaurant selv om den lå i Oslo

1  Takk, j0nh_k0nn

Fantastisk mat og vin.
Andre gangen jeg er her nå med et stort reisefølge og alle rettene har vært meget bra!
Best I byen!!!

Takk, FrequentFlier487844
Anmeldt 23. juli 2021

Vi var en stor gruppe som spiste mange forretter, sushi og hovedretter på deling. Maten var nydelig, spennende smaker, god øl og vin, og kjempebra service!

Takk, G8510DOcarolinen

Reisende som så på Restauranthuset Malin, så også på

Sogndal, Sogn og Fjordane

Sogndalsfjøra, Sogndal
Sogndalsfjøra, Sogndal

Har du vært i Restauranthuset Malin? Del dine erfaringer!