“God gindrink og fornøyde barn. ”
Anmeldelse av Vågal Burger and Gin

Vågal Burger and Gin
Vurdert som nr. 2 av 7 Restauranter i Sogndalsfjøra
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

God gindrink og fornøyde barn. Helt grei vegetarburger. Hyggelig betjening. Ndjejebjdjbdjshbsvvsvvdvdvbdb

Takk, 743annelie
854ines, Markedsføring på Vågal Burger and Gin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei Anneli.

Tusen takk for din tilbakemelding.
Ynskjer deg ein fortsatt god sommar.

1923 av 141 anmeldelser

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig gode burgere og tilbehør i Sogndal. Vel verdt ett stopp. Glutenfritt alternativ. Hyggelig service.

2  Takk, IBH66
854ines, Markedsføring på Vågal Burger and Gin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære gjest.

Så hyggelig at besøket ditt var vellykke.

Ynskjer deg ein god sommar.

Beste helsing,

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her den 10/7. Burgerne er helt ok på smak, fish and chips ble rapportert som god. Men det kan virke som at burgerne ble klar litt for tidlig i forhold til resten og de ble dermed servert halv kalde og overstekte.

Takk, EirikHelgoy

Hei Eirik.

Huff, beklagar at besøket ditt ikkje vart som forventa.
Ingen vil ha ein halvkald burger :(

Håpar du tek turen tilbake ved ein seinare anleding for ein varm og passeleg steikt burger.

God sommar!

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fin restaurant med mat de fleste liker. Ikke en kulinarisk opplevelse, men du får det du tror du skal få. Ikke verdens mest oppmerksomme kelnere, så endte opp med å betale for oss i baren før vi gikk.

1  Takk, 743anetter

Hei Anette.

Så kjekt at maten falt i smak.
Ynskjer deg velkommen tilbake ved ein seinare anledning.

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste en lunsj rett etter at vi ankom dette hotellet.Her var det blider servitører og rask servering.Vi bestilte fish and chips og hamburger,begge retter smakte bra.Et hyggelig besøk.

2  Takk, Badeanna

Kjære gjest.

Tusen takk for tilbakemeldingen, veldig kjekt at besøket var vellykka og at maten var bra.

Ynskjer deg ein flott ferie vidare.

Beste helsing, Ine Skjerven.

Reisende som så på Vågal Burger and Gin, så også på

Sogndal, Sogn og Fjordane
Sogndalsfjøra, Sogndal

Sogndalsfjøra, Sogndal

Har du vært i Vågal Burger and Gin? Del dine erfaringer!