“Veldig bra sted! ”
Anmeldelse av Vågal Burger and Gin

Vågal Burger and Gin
Vurdert som nr. 2 av 9 Restauranter i Sogndalsfjøra
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig atmosfære og serviceinnstilte ansatte! Maten kom raskt og smakte utrolig godt! Ikke så masse folk når vi var der så det var rolig og behagelig. Godt utvalg i Gin og andre drikkevarer.

Takk, 651livh
Ine S, Markedsføring på Vågal Burger and Gin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Kjære gjest.
Tusen takk for ein fantastisk tilbakemelding, det set vi stor pris på.
Ynskjer deg ein fortsatt god sommar.

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

God burger og drink! Gjorde lurt i å bestille bord. Ønsker gjerne en mer tilstedeværende servitør, da vi tilslutt måtte bestille i bar med kø å lite smittevern hensyn. Ellers super gjeng på vågal

Takk, Elena A
Ine S, Kundeansvarlig på Vågal Burger and Gin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære Elena.
Tusen takk for din tilbakemelding.
Enig med deg, i år har det absolutt vore lurt å bestille bord på forhånd.
Me set pris på at både burger og drink falt i smak, og så må me berre beklage at servitøren ikkje var meir tilstedeværende.

Ynskjer deg ein fortsatt god sommar.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Opplevelsen starter veldig negativt da man måtte stå og vente 30 minutter på bord. De virket å være for få personer på jobb. Lite eller ingen kontroll på hvem som hadde reservert og hvem som trengte bord. Når vi først kom inn var opplevelsen bra. Hyggelig servitør, meget god burger og fries.

Kommer igjen når det er mindre pågang.

Takk, matiasl2016

Tusen takk for din tilbakemelding.
Beklagar at ventetiden var lang for å få eit bord.
Veldig kjekt at alt var bra når de kom inn dørene, det set vi pris på.

Ynskjer deg velkommen tilbake når det er mindre pågang.

Anmeldt 21. juli 2021

Veldig, veldig god burger. Kort ventetid på mat, selv om det var ganske fult.
Må trekke for lang ventetid etter middagen. Ville bestille dessert, mer øl, og drinker, men ingen dukket opp. Ventet 30 min før vi selv gikk bort å ba de rydde bordet og ta imot bestilling av dessert og drinker.

Takk, Q8426PPmarcusk

Tusen takk for din tilbakemelding.
Beklagar at ventetid på meir drikke og dessert ikkje var bra nok, her burde me ha vore mykje meir oppmerksomme.

Ynskjer deg ein fortsatt fin sommar.

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat, og skikkelig god service. Vi fikk maten raskt, og det var ingen problem å få kontakt med betjeningen når vi ville ha påfyll eller betale. Veldig fornøyd, og tar definitivt turen tilbake neste gang jeg er i Sogndal.

1  Takk, heglan
Ine S, Kundeansvarlig på Vågal Burger and Gin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Kjære gjest.

Tusen takk for ein fantastisk tilbakemelding.
Ynskjer deg velkommen tilbake.

Beste helsing
Ine Skjerven.

Reisende som så på Vågal Burger and Gin, så også på

Sogndal, Sogn og Fjordane
Sogndalsfjøra, Sogndal

Sogndalsfjøra, Sogndal

Har du vært i Vågal Burger and Gin? Del dine erfaringer!