“Middag”

Meat Point
Få mat levert
Vurdert som nr. 5 av 7 Restauranter i Sogndalsfjøra
Anmeldt 24. juli 2020

Vi hadde burger og kyllingvinger. Hyggelige ansatte og god atmosfære i restauranten. Kommer gjerne igjen.

Takk, 915tinah

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig og effektiv betjening, samt bra utvalg på menyen. Vi spiste gode hamburgere. Anbefales hvis du er i Sogndal!

Takk, torsteo
Anmeldt 24. juli 2020

Nydelig mat! Anbefaler stert viss du er forbi kjørende!!!!!!!!!!!! Eller viss du er boende så MÅ DU INNOM!

Takk, nataliamS7734NF
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Me bestill indrefilet og burger. Det var beste burgeren og kjøtten som eg har spis. Kjempe trivelig servitører og rimelig pris anbefales

Takk, elisata
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Greit mat, spiste pizza. Fikk den fort. Renhold får terningkast 1 pga møkkete tallerken og muggen som vi fikk rømmedressing i var nok brukt for 15. gang. Husk å gå på do før du kommer, det var en katastrofe.

Takk, onkelstewart

Reisende som så på Meat Point, så også på

Sogndalsfjøra, Sogndal

Sogndalsfjøra, Sogndal

Har du vært i Meat Point? Del dine erfaringer!