“Besøk”
Anmeldelse av Meat Point - STENGT

Meat Point
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte bacon og osteburger til 159 men ble tilbudt pommes frites og sa ja til det , burgeren var god men liten og fikk omlag 20 pommes frites, da eg skulle betale kostet pommes frites 60kr.

Takk, alexanderhC6316FX

Anmeldt 3. juli 2021

Var her en lørdag kveld i juni, og var nede i baren etter kjøkkenet stengte. Bestilte en av de mest basic drinkene som finnes, og den var helt feil laget. Når vi forsøkte å fortelle dette til bartender ble hun sur og nektet. Vi gikk opp i baren og bestilte en ny av verdens herligste bartender som kunne lage drinker. Det skal også sies at denne bartenderen nede ba alle f**ke off når utestedet stengte. Lite imponert, annet enn over bartender oppe.

Takk, Theaell
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Ei fin fin matoppleving. Vi kjøpte pizza, penne med kylling og laks. Alt veldig godt. Her kjem vi tilbake

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Gunn_12
Anmeldt 10. oktober 2020

Veldig god mat, hyggelig betjening som er flink å tilrettelegge ved allergier. Når de så at menyen ikke strakk til med kombinasjon vegetarmat og allergi tilpasset de og laget en god rett. Falaffelburgeren deres er svært god . Det var ikke så lett å få tak i vegetarmat i Sogndal, men her var de veldig flinke.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, magnhild B
Anmeldt 3. oktober 2020

En av få restauranter i Norge som serverer ekte Döner kebab. God kvalitet på kjøttet, god størrelse og friske grønnsaker. Rett og slett utrolig godt!

Dato for besøk: september 2020
Takk, Adrian L