“Nydelig pizza og hyggelig mottagelse.”
Anmeldelse av Meat Point - STENGT

Meat Point
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk god pizza. Var innom Sogndal på gjennomreise og fant dette spisestedet. Hyggelig mottagelse. Drikke og pizza kom fort - og for en pizza. Tusen takk for god mat.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Per Tore H

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Enkelt og billig måltid. God smak på maten, store porsjoner, bra utvalg og hyggelig betjening. Anbefales

Takk, karrom94
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Servitøren stod ikke i ro for å høre hele bestillingen, så vi måtte «hale ham» tilbake. Fikk ikke uventet feil mat, og da vi hadde fått ryddet opp i bestillingen med en veldig vennlig og trivelig mann (ikke ham vi bestilte av), fikk vi verdens mest smakløse mat. Bordene var ikke rene, toalettene var en katastrofe og opplevelsen var nitrist. Vi orket ikke spise opp maten. Rett og slett en svært uggen følelse vi fikk med oss derfra. Etter to hele dager på reise, hadde det gjort seg med en middag som faktisk var god. Og vi er slett ikke av det kresne slaget.
All ære til den ene servitøren som ryddet opp i bestillingene pg var svært imøtekommende og blid. Men resten var begredelig.

Takk, 439sirid
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig god Kebab av dônerkjøtt og hyggelig personale. Rent og fint og god service. Kommer gjerne tilbake hit neste gang vi er i Sogndal

1  Takk, Trine teigene E
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte bacon og osteburger til 159 men ble tilbudt pommes frites og sa ja til det , burgeren var god men liten og fikk omlag 20 pommes frites, da eg skulle betale kostet pommes frites 60kr.

Takk, alexanderhC6316FX

Reisende som så på Meat Point, så også på