“Lite kontroll og lang ventetid.”
Anmeldelse av Caffe Prego

Caffe Prego
Vurdert som nr. 4 av 9 Restauranter i Sogndalsfjøra
Beskrivelse: Caffé Prego er ingen vanleg senterkafé, men ein trendy café med atmosfære. Me serverer mellom anna heimelaga foccacia, ferske ciabatta, ekte grove sandwich, og baguettar med mykje deilig fyll. Du finn òg eit utval av salatar, pasta, kaker, muffins, smoothie og spesialiteten heimelaga, himmelsk god, italiensk is! Kaffemenyen er full av kaffe av god kvalitet, akkurat som i Italia! Ynskjer du noko meir forfriskande har me ferskpressa eple og appelsinjuice utan sukker.
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Ingen kontroll på antall i cafe en, ikke vasket av alle bord mellom gjestene, lang tid å få bestille, ventet 1 time på pastarett . Cafen anbefales ikke .

Takk, Tourist75418
Ine S, Kundeansvarlig på Caffe Prego, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære gjest.
Takk for at du tok deg tid til å gje oss din tilbakemelding.
Beklagar på det sterkaste at opplevelsen din ikkje var bra.
Me skal sjølvsagt ha kontroll på antall gjester som besøker oss, borda skal bli vaska mellom kvar gjest.
Her har det tydlegvis skjedd ein stor glipp, og eg kan ikkje anna enn å beklage.

Ynskjer deg ein fortsatt fin sommar.

Beste helsing,
Ine Skjerven.

Anmeldt 17. november 2020 via mobile enheter

Fin plass. Ete alltid lunsj her når vi er i Sogndal. Veldig god mat.
Var innom denne veka også. Maten var nydelig som alltid. Men, syns det var litt ubehagelig å sjå på hygiene til eine personalet ( spesielt i desse tider) . Stod ved eit bord i restauranten, såg ut som familien, styrte på med ei barnevogn, trykte både på sin og andre sin telefon - og gjekk deretter tilbake bak disken og serverte smørbrød til ein kunde... UTEN håndvask / antibac... Registrerte dette fleire gonger... Tok også i tallerken vår etter at vedkommande hadde trykt på telefonen.. Mista litt matlysta når hygiene er slik....
Ellers er det veldig god mat

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, frktn
854ines, Markedsføring på Caffe Prego, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt at maten falt i smak.
Når det gjeld rutine med håndvask og hygiene blir det tatt ein intern gjennomgang med bakgrunn i din tilbakemelding. Dine kommentarar og synspunkt er viktige for oss, vi kan alltid bli bedre :)

Ynskjer deg ein flott dag.

Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Utrolig dårlig service, i tillegg til at maten (vi bestilte carbonara) ikke var særlig god. Jeg tror det var Toro.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, mariegolimok
854ines, Markedsføring på Caffe Prego, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2020

Hei Marie.

Takk for din tilbakemelding.
Beklagar at både service og kvaliteten på maten ikkje falt i smak.

Håpar du tek turen tilbake ved ein seinare anledning slik at vi kan gje deg eit betre inntrykk.

Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Var innom og hadde lunsj to ganger på Caffe Prego. Og var fornøyd begge gangene. Kan virkelig anbefale kremet pasta med kylling og bacon!

Dato for besøk: september 2020
Takk, KristofferTjet
854ines, Markedsføring på Caffe Prego, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Hei Kristoffer.

Tusen takk for ein god tilbakemelding, det set vi stor pris på.
Ynskjer deg velkommen tilbake ved ein seinare anledning.

Anmeldt 28. oktober 2019

Veldig fint når du kommer å bestille kaffe kl 18:40 og plass er absolutt stengt. Spesielt når arbeidstid er til kl.19:00

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, IvarStor
Linda A, Marketing Manager på Caffe Prego, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2019

Kjære gjest,

Takk for din tilbakemelding. Caffe Prego stenger kl 18:30 mandag til fredag og kl 17:30 på lørdager. Veldig leit at du ikke fikk tatt deg en kaffe hos oss. Håper du kommer innom ved en senere anledning.

Reisende som så på Caffe Prego, så også på

Sogndal, Sogn og Fjordane

Sogndalsfjøra, Sogndal

Har du vært i Caffe Prego? Del dine erfaringer!