“Dårlig service og personalet med manglende kunnskap om mat og drikke”
Anmeldelse av Hummeren Hotel

Hummeren Hotel
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Tananger
Anmeldt 26. august 2021

En utrolig flott beliggenhet på dette hotellet. Standarden på rommene og hotellet for øvrig er imidlertid ikke så mye å skryte av. På nettsiden til hotellet skryter de av fisk og skalldyr og fersk hummer fra eget hummerbasseng. Glem det! Ved innsjekk fikk vi følelsen av å være i veien, og ikke spesielt ønsket. Vi hadde et fantastisk flott vær og nøyt allikevel en pils på terrassen som ligger flott til på kaikanten. Servitørene manglet dessverre kunnskap om både mat og drikke som var på menyen. Ved innsjekking fikk vi beskjed om at frokost var fram til kl. 10.30 søndag morgen. Når vi ankom rett før 10.00 var de i ferd med å rydde bort frokosten. Det hjalp lite at vi sa at vi var lovet frokost fram til kl. 10.30. En lite imøtekommende ansatt sa at det kunne han ikke gjøre noe med. Vi hadde booket 2 netter på dette hotellet, men bad om å få sjekke ut etter en natt. Styr unna hvis du kan :-)

Takk, Kjella1

Anmeldt 31. mars 2020

Greit og enkelt hotell innerst i indre havn. Det jeg liker spesielt er den store, fine uteplassen de har som ligger rett på vannet. Fint å ta en øl eller vin der og nyte solen om sommeren. Personalet er veldig trivelig.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, kenneth d
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger flott til i vannkanten . Gratis parkering på utsiden , kort vei til badestrand og turområder. Nydelig mat i restauranten. Rommet var ok , ikke så stort , lite bad . Utrolig slitsom vifte. Hyggelig betjening , kaffe tilgjengelig .

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, 631p_la
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Trivelig søndagsbuffet for 14 familiemedlemmer ble meget vellykket.
Flotte omgivelser, utmerket service og deilig mat!
Alt i alt var alle tilfreds og barna likte svært godt å løpe ute på brygga.
Vi kommer igjen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Roy50srg
Anmeldt 17. mai 2019

Vi har feiret konfirmasjon og jeg har hatt mange møter med bespisning her gjennom min tidligere jobb.
Alltid fornøyd, både med mat og service

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 475mortenf

Reisende som så på Hummeren Hotel, så også på

Har du vært i Hummeren Hotel? Del dine erfaringer!