“Slow food”
Anmeldelse av Vertshuset SydVesten

Vertshuset SydVesten
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Helgeroa
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

En koselig liten restaurant nede ved vannkanten. Vi var 6 venner som stoppet her for lunch. At enkel mat skal ta så lang tid er for meg en gåte. Det tok faktisk 25 minutter fra den første omeletten kom på bordet til siste mann fikk sin omelett. Maten var god og personalet hyggelig. Men sorry, dette holder ikke mål.

1  Takk, sommelier-57

Anmeldt 5. juli 2020

Kjempe service. Hyggeleg, imøtekommende og serviceinnstilt personale. Nydleg mat. Gleder oss til neste besøk da skal me få skikkeleg piska krem på ein perfekt sjokoladefondant.

Takk, Siv T
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og veldig god service. Hyggelig betjening! Kommer gjerne tilbake hit. Kan anbefales

Takk, 833marits
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Jeg var her med min samboer og spiste fiskesuppe. Begge synes den var veldig god. Han som serverte oss var blid og rask. Restauranten ligger fint til ved bryggen i Helgeroa.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Gina H
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi var to par som besøkte stedet for en middag før konsert. Helgeroa er et sjarmerende sted, og har, så langt jeg kunne se, to restauranter nede på kaiområdet. Det ene stedet var nærmest folketomt, og vi gjorde som de andre og valgte seder med mange gjester.
Vi valgte alle hver våre middager, og de andre tre var meget fornøyd med maten. Selv valgte jeg blåskjell, kelneren (eieren tror jeg) snakket varmt om skjellene.
Blåskjellene som sådan hadde meget god kvalitet, men varmebehandlingen ødela alt -dessverre. Overkokte blåskjell er tørt og seigt.
Jeg nevnte det straks for en kvinnelig servitør, at det var tørt og seigt. Hennes svar var «det vet jeg ikke noe om». ???
Da eieren(?) kom og ryddet av bordet håper han at maten hadde smakt. Da jeg igjen nevne skjellene, tilbød han meg fri dessert.
Jeg hadde tross alt spist meg mett, så det var akseptabelt.
Siden de andre var godt fornøyd med sin mat, så var det jo 75% bra. Men, hvordan det går ann å overkoke blåskjell? Det har ikke engang jeg klart selv!

Dato for besøk: august 2019
Takk, 822perv

Reisende som så på Vertshuset SydVesten, så også på

Har du vært i Vertshuset SydVesten? Del dine erfaringer!