“Tregt, dyrt og middelmådig.”
Anmeldelse av Vertshuset SydVesten

Vertshuset SydVesten
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Helgeroa
Anmeldt 18. juli 2021

Tid fra vi fikk bord til meny var på bordet: 20 minutter
Tid fra meny var på bordet til vi fikk bestilt: 10 minutter
Tid fra bestilling til maten var servert: 40 min
Tid fra vi hadde spist opp til de ryddet av: uvisst, 25 minutter forløpig.

Blåskjell og grillspyd ble bestilt. Gatekjøkken-nivå på maten. Mtp. prisnivået (cirka 300 per rett) var dette meget skuffende.

Stedet ligger fint til i Helgeroa men det er det eneste på den positive siden av vektskålen. Fristet ikke til gjentagelse.

Takk, Foodbarbie1

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde blåskjell og spekeskinke til forrett. Som hovedrett laks og winersnitzel. Heilt fantastisk godt og vi ble veldig fornøyde.
Rask og trivelig service. Gode AperolSpitz.

1  Takk, RolfA1953
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Kom for over 1 time siden og enda ikke fått forreten ! Klokka er 21 og på tide med middag liksom...Elendig og kommer aldri tilbake.

1  Takk, Anne A
Anmeldt 22. august 2020

Spist her to ganger den siste uken. Hyggelige ansatte og god mat! Lov med hund og de stiller alltid med vannskål. Kan varmt anbefales.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Rikkeaar
Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

Gamle Sydvesten har flyttet til mindre lokale og der passet de godt inn. Dette er jo et sted du drar for å nyte godt selskap og god utsikt/sola, og maten kommer veldig på andreplass. Også for meg og mitt selskap. Vi fant oss plass ute og bestilte drikke pluss en pizza på deling, siden alt annet så ut til å være dyrere enn det antageligvis var verdt. Pizzaen var helt grei, ikke noe tjukk amerikansk greie, og jeg kunne ha kjøpt den igjen. Og stemningen i Helgeroa var nydelig som alltid. Ekstra pluss for hyggelige servitører.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, monsebakken

Reisende som så på Vertshuset SydVesten, så også på

Har du vært i Vertshuset SydVesten? Del dine erfaringer!