“Ypperlig beliggenhet, elendig service! Styr unna!”
Anmeldelse av Vertshuset SydVesten

Vertshuset SydVesten
Vurdert som nr. 2 av 4 Restauranter i Helgeroa
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Dårlig service. Fikk maten etter 50 min venting.(pizza. Pølse og pommes frites)Fikk ikkje det vi bestillte. Prøvde å ta betalt for drikke me ikkje hadde fått. Styr unna!!!

2  Takk, oyvind33

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Lov med hund! ❤️
8 personer med 2 hunder som spiste lunsj. Veldig god mat. Pizza, nuggets, fiskesuppe, kylling. Veldig hyggelig servitør som kom med vann til hundene. Kommer tilbake hit!

Takk, Kine A
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Sydvesten i Helgeroa serverer en nydelig fish and chips til lunsj. Vel verdt et besøk. Og på middagsmenyen har de noe så sjeldent som ekte wienerschnitzel. Fantastisk god. Nevnte jeg forresten at de har Kronenbourgh og fruity IPA på tap? Og hyggelig kundebehandling. Og fruen mener forresten at de har verdens beste hjemmelagde karamellpudding.

1  Takk, Tor W
Anmeldt 3. august 2021

Oversaltet fiskesuppe kom med tykk snerk. Steinbitfileeten disset og smakte som svamp. Grillspyd ene var 50% fett. Pommes frites var myk, slapp og deigete. Smøret rant ut av begrene. Ikke anbefal vin når du ikke kan noe om det. Sikkert ok å drikke øl her i kveldssola..

1  Takk, Hiholm
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Det er en ulykke for Helgeroa at denne restauranten drives av disse menneskene. Dårlige på service, og maten er konsekvent fri for ambisjoner eller sjel. Styr unna, ta heller en burger på den hyggelige Helgeroa Marina.

1  Takk, Ole J

Reisende som så på Vertshuset SydVesten, så også på

Har du vært i Vertshuset SydVesten? Del dine erfaringer!