“ELENDIG - STYR UNNA!”

Bryggekanten Mat og Vinhus AS
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Helgeroa
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

STYR UNNA! Elendig service og meget treg servering. Tok 1,5 time fra vi bestilte til alle middager var på bordet enda det var veldig lite gjester. Da hadde vi etterlyst maten 2 ganger! Grillbuffet var meget mangelfull og inneholdt halvparten av det menyen sier. Bestilte 6 medium stekt biff av ytrefilet og alle var gjennomstekt. Toaletter mangler såpe, er meget møkkete, lysbrytere mangler samt løse strømførende kabler innenfor barns rekkevidde. Totalt mangel på rutiner samt amatører som jobbet der gjorde dette til en meget dårlig opplevelse for hele familien. ANBEFALES IKKE!

1  Takk, 885mortene

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Klissete menyer og bord som ikke er vasket etter forrige gjest er det første som møter deg på bryggekanten. Bestilling gjøres ved å stå i kø ved disk, ikke ved bordet som det egentlig skal i henhold til smittevern. Bestikk kommer ut halvveis vasket, fortsatt med matrester på, og betjeningen er umulig å huke tak i. Stort sett hyggelige servitører, men det var tydeligvis ikke mulig å betale med kontanter, selv om dette er tvungent betalingsmiddel i Norge. Når maten omsider kommer på bordet, så kan det nesten garanteres at ikke alle blir servert samtidig, du må trolig regne med en 15-20 min mellom første og siste rett som kommer på bordet. Sannsynligheten er også stor for at maten ikke er så varm som den burde, men det ser tilsynelatende ut som det er tilbredt riktig. Stort sett hyggelig betjening og god mat, men renhold har de nærmest ikke. Virker ekstremt useriøst, men det er vel det du får når du prøver å ansette ungdom på luselønn. Etter gjentatte omtaler av innehaver i Østlands Posten, har hvertfall ikke jeg noe særlig tiltro til at han er kapabel til å drive et utested på rett måte.

1  Takk, AnonymeTore
Anmeldt 17. juli 2020

Tok med en kamerat for en liten matbit.
Endte opp med å bestille Peking And. Nydelig mat og god service.

Har spist her flere ganger å kjenner meg ikke igjen når jeg leser flere av disse dårlige anmeldelsene.

Anbefaler et besøk.. prøv biff på laveste, eller feks. Peking And..hmmmm nydelig.

Takk, oljeb
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Ingenting positivt å si. Lange køer, frekk betjening, mat kommer ikke samlet, men det verste var at glassene ikke var vasket. Tydelige spor fra forrige gjest. Enig med kommentaren om at dette stedet bør stenges for utbedring. Vi endte opp med å bestille plastglass

Takk, frankdal
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

På Bryggekanten Mat og Vinhus er du som gjest blitt arbeidende servitør, du står i kø for å kjøpe drikke, du står i kø for å bestille mat, du står i kø for å kjøpe dessert, du står i kø for å kjøpe kaffe og du blir «lurt» hele veien av dårlig kvalitet på råvarene!
Elendig service, null mennesker som tar i mot deg eller som kommer til bordet, vasker det eller rydder det og husk vask toalettet selv også!
Etter et heller elendig rekesmørbrød med dvaske smakløse reker, så gledet vi oss til dessert og kaffe!
Vi bestilte Panna Cotta med Bringebærcoulis for 3 personer a 105 kr/315 kr!
Det vi fikk hadde ingenting med Panna Cotta å gjøre, bløt pudding fra kartong, med rød saus fra kartong og krem fra Tine spruteboks til 315 kr!
Jeg fikk klaget til kjøkkensjefen som til slutt innrømmet at «de hadde ikke tid til å lage god mat» derfor brukte de produktet Piano på kartong som koster 20 kr på Kiwi samt tilsvarende bringebærsaus!!
Piano??
Det er ikke rart at de ikke har tid til å lage «god mat» når det er 200 retter på menyen....kutt ut 90% av rettene og lag 20 gode retter som gjør att man får lyst til å komme tilbake!
Jeg vil anbefale deg å kjøpe ett glass øl eller ett glass hvitvin og litt peanøtter fra pose, nyt sola og utsikten over fjorden, ta de 1000 kr for elendig mat det ville kostet 3 personer, dra hjem og lag deg ett riktig godt måltid sammen med familien!
Kaffe får du bedre på CK om du kan kalle grått vatten med kaffesmak for kaffe!
By the way.....øv på engelsk om du vil bestille noe som helst, men det skal de ha; jentene i kassa er smilende og gjør så godt de kan på engelsk de også!

Etter 30 år i restaurant bransjen så gir jeg dette stedet terningkast 1 for utsikten!

6  Takk, fmodahl

Reisende som så på Bryggekanten Mat og Vinhus AS, så også på

Har du vært i Bryggekanten Mat og Vinhus AS? Del dine erfaringer!