“Mat og drikke”

Bryggekanten Mat og Vinhus AS
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Helgeroa
Anmeldt 11. juli 2021

Super mat og service! En kokk som står ute å lager vidunderlig biff. Jeg er her på dag nr 2 på rad, og vurderer dag 3 også. Anbefales absolutt!

Takk, robinlO6801EE

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

God mat og god stemning.
Hyggelige servitører og man blir tatt godt imot!

Anbefales å besøke for en god entrecot på granittstein.

Takk, Joach1m
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig indrefilet. Fikk servert med peppersaus og chilli, pomme frites uten at det sto i meny, suverent! Rask servering. Grill var ute og det var gode sitteplasser. Kommer igjen:-)

Takk, Suldal
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Maten var veldig god. God service. Imøtekommende personale. Følte oss ivaretatt. Vi kommer tilbake.
Kan anbefale Creme bruleé

Takk, Kjell Erik W
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Skulle ut og kose oss og spise god mat men dette ble en nedtur. Vi var to par på tur og tenkt at dette stedet lå idyllisk til men maten var helt forferdelig.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Finken2201

Reisende som så på Bryggekanten Mat og Vinhus AS, så også på

Har du vært i Bryggekanten Mat og Vinhus AS? Del dine erfaringer!