“Nydelig mat!”

Bryggekanten Mat og Vinhus AS
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Helgeroa
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Nydelige blåskjell og god service! Et must i Helgeroa dersom man skulle være innom Larvik etterfulgt av livekonsert og god stemning !

Takk, Road24977156022

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kompisgjeng på 6 som alle fikk servert fantastiske blåskjell med masse god smak, og ikke minst god service! Koselig uteservering med livemusikk.

Takk, 928severins
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Servicen var veldig bra. Vi bestilte blåskjell og dissa var urolig gode. Suppa som dissa var kokt oi var bare fantastisk god.

Takk, Kristian H
Anmeldt 30. juli 2021

Kjempegod mat! Vi bestilte blåskjell og det angrer vi ikke på et sekund. Klasse service og levering!

Takk, joakimh998
Anmeldt 29. juli 2021

Vi har aldri blitt servert dårligere mat noen gang....Kald mat....frekke servitører....Kommer aldri til å verken spise der igjen eller anbefale det for andre.

Takk, tomtF1665GL

Reisende som så på Bryggekanten Mat og Vinhus AS, så også på

Har du vært i Bryggekanten Mat og Vinhus AS? Del dine erfaringer!