“Hyggelig pizzasted”
Anmeldelse av Ankeret Engersand

Ankeret Engersand
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Gullaug
Beskrivelse: Restaurant & selskapslokale på bryggekanten Stenovnsbakt napoletansk pizza og dagens a la carte meny
Anmeldt 17. januar 2019

Spisestedet ligger fint ute på bryggekanten på Engersand havn. Det er godt utvalg av forskjellige type pizzaer. I tillegg har de noen få andre retter som hamburger mm.

Takk, ToyahBerskaug

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Ny spennende meny i tillegg til pizza som smakte meget godt. Vi gleder oss til neste besøk hos dere.

1  Takk, sissels_rstr_nens
Anmeldt 26. oktober 2018

Veldig koselig sted med fantastisk pizza og god atmosfære.
Anbefaler Calzone med ricotta og kjøttboller. Fantastisk!

1  Takk, joacimnorway
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Vi har vært der tidligere og spist imponerende god pizza!! Men i kveld var pizzaen tørr og skuffende dårlig, kan ikke sammenlignes med tidligere erfaring på dette stedet. Grandiosa hadde faktisk vært bedre! Og m y e billigere!!!

1  Takk, stigasara
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Vi var 8 stk på Ankeret fredag kveld. Ble tatt vennlig i mot av blide og hyggelige ansatte. Hunden vi hadde med fikk vann og go bit ute. Før pizzaen bestilte vi focaccia brød med aioli og tzalziki, himmelsk godt.. 5 store brød gikk ned på høykant. Pizzaen kom til alle, smakte utrolig godt, tror faktisk dette er den beste pizzaen jeg noen gang har spist ute, medregnet alle ferieturene til syden opp i gjennom årene. Avsluttet med sjokolade fondant, kjempe god. Sammen med vin,øl, cider, cognac og brus, ble dette en utrolig fin kveld. Takk til de som jobbet der for en fantastisk kveld. Hit kommer vi igjen flere ganger.

Takk, Stianhorne
Anita R, Eier på Ankeret Engersand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Hei Stian,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det varmer godt. Jeg skal ta tilbakemeldingen din videre med de som jobbet den dagen, det setter de nok stor pris på!
Hjertelig velkommen igjen :)

Ha en fin dag!

Mvh,
Anita

Reisende som så på Ankeret Engersand, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Ankeret Engersand? Del dine erfaringer!