“Elendig service”
Anmeldelse av Heimat Vinje

Heimat Vinje
Vurdert som nr. 4 av 5 Restauranter i Åmot
Middagsalternativer: Frokost
Beskrivelse: Heimat- kafe og veikro. Vi serverer ekte Husmannskost.
Anmeldt 3. august 2021

Kom en halvtime før stengetid, og fikk øyekontakt med minst tre som jobbet der iløpet av de ti minuttene vi sto og ventet på hjelp. Ingen var interesserte i oss, salg eller å vise noe som helst kundeservice. Aldri hit igjen og anbefaler ingen å dra hit.

Takk, heddamaries

Anmeldt 21. juli 2021

Bestilte 1stk dagens (svinestek) og 1 med karbonader. Da vi hadde ventet ca 20 minutt uten å få middag, valgte eg å etterlyse maten. Den var glemt. Ytterligere 5 minutt venting fikk vi middagsmaten som knapt kan kalles mat. Dette var grufullt! Aldri mer hit

Takk, singaporesummit
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi var sultne og stoppet her for å spise middag.
Ungdommen bestilte pølse og chips, noe som bruker å være trygt. Chipsen smakte gammelt og pølsen likeså.
Den ene voksne spiste kjøttkaker med kålstuing og den andre kjøttkaker med ertestuing.
Kjøttkakene var store og vonde, kjøttet smakte gammelt/surt, kjøttkaken var hard. Både erte og kål stuingen var smakløse. Potetene var tørre og harde.
Synd at norsk husmannskost kan ødelegges på denne måten.
Anbefaler ingen og spise mat her. Smakløs mat til en familie på 4 til den nette sum av 800kr, neste gang blir det pølser på bensinstasjonen.

Takk, gretheloh
Anmeldt 9. juli 2021

Kjøttkaker er primærkost for reisende. Ingenting kan få en sliten sjåfør så godt restituert som en god porsjon med mors hjemmelagde kjøttkaker. Hamburgere, wraps og Pizza er ikke egnet kost for kondisjonerte sjåfører. Gledelig er det da at Heimat på Vinje har tatt tilbakemeldinger fra kunder seriøst og tatt kjøttkakene tilbake til gamle høyder. For 200 kroner får man 4 gode kjøttkaker, nykokte poteter og fritt valg mellom ertestuing eller kålstuing. Da er fatet fullt. Tyttebær får man akseptere er i boks i disse coronatider. Nydelig brun saus i egen skål. Lynkjapt servert. Pent og ryddig i restauranten, rengjorte toaletter og kaffe inkludert i måltidet. Turen mellom øst og vest er reddet, og jeg gleder meg til tilbaketuren på mandag :-)

Takk, Storyteller792749
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Hadde bankekjøtt, kona kjøttkaker og ett vennepar hadde heiburger og rødspette. Alle porsjonene var store og gode. Smakte veldig godt. Lokalet var fint å rent samt hyggelig personell☺️

Dato for besøk: mai 2021
Takk, hanskristian88

Reisende som så på Heimat Vinje, så også på

Har du vært i Heimat Vinje? Del dine erfaringer!