“Romslig plass, rask servering”

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Rade Bakeri Og Konditori As
Vurdert som nr. 4 av 4 Restauranter i Rygge
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Lett tilgjengelig, romslig plass inne og ute. Bredt tilbud av bakevarer og påsmurte rundstykker, baguetter mm. Rask servering av vennlig voksne ansatte.

Takk, 408kjellr
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Skulle kjøpe 2 horn.
Den ansatte står og tar ut og tømmer søppelsekker fra kassaområdet.
Går deretter direkte i disken og henter maten til oss, riktig nok med klype men likevel.
Bordene ryddes, men sprayes ikke.
Åpenbart at lørdagshjelp har manglende kunnskap og opplæring.
Står over lunsj her for ettertiden.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, eNron09
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Gode smørbrød, deilige kaker, fullt hus og hyggelig betjening, men.......
Dette er ikke en restaurant slik jeg forbinder ordet restaurant, og da må priser ned......

Dato for besøk: juni 2018
Takk, SveBra
Anmeldt 14. november 2015

Mange gode bakervarer, og mange gode smørbrød, men prisen avskrekker nok noen for så enkel mat. Tripadvisor bommer for øvrig litt med beliggenheten, Råde bakeri ligger i Råde, ikke i Rygge.

Dato for besøk: mars 2015
Takk, ken u

Reisende som så på Rade Bakeri Og Konditori As, så også på

Har du vært i Rade Bakeri Og Konditori As? Del dine erfaringer!