Agoda.com
Anmeldt 26. juli 2021

Ankom rett før 20, hvor matservering stoppet 20. Ikke at ferdig pizza ala rema 1000 fristet. Ellers kun hamburger å kjøpe, ikke aning hvordan den var. Fikk varmet mat på kjøkken kjøpt på butikk noe motvillig, da det ikke fantes noe mikro å låne. Rommene er ok og helt fine. Men på et opphold fra Torsdag til Søndag ble ikke søppel tømt en eneste gang og ingen var innom rommet. Måtte selv gå ut med søppel og spørre om ny dorull. Frokost var heller dårlig. Lite utvalg. Ingen bacon eller varm mat av noe slag. Litt pålegg, kaldt eggerøre og kokte egg. Fikk til svar at bacon hadde de glemt å kjøpe. En hyggelig mann i resepsjonen noen av dagene og rommet var det mest positive ved dette oppholdet. Siste gang dette stedet benyttes. Var mye bedre for noen år siden. Men da var det visst andre eiere.

Takk, annnB5266RX
Anmeldt 13. februar 2018 via mobile enheter

Leide et dobbeltrom her i februar 2018, og opplevelsen heller mer mot det negative enn det positive.
Grei frokost, med vafler, eggerøre, rundstykker og bacon selv om eggerøren var kald og rundstykkene ustekte. Tevannet var også kaldt. Utrolig små tallerkener, sparetiltak? Det tok også lang tid før det ble fylt på med bacon.

Kan anbefale å spise middag på pizzarestauranten over veien - 189 kr for en «Malmplassen-burger» blir i drøyeste laget.

Rommet var stort sett rent og ryddig, men forrige gjest sine chipsrester var ikke fjernet, og det var støvete under senga. Dusjen var i ustand, så man måtte holde dusjhodet selv mens man dusjet. Ingen TV på rommet, men en slags TV-stue ved resepsjonen der det kun var sitteplass til 5-6 personer.

Prisen for et dobbeltrom i to netter var heller ikke den skarpeste; 2700 kr, derfor blir det en negativ totalopplevelse.

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, EmilH433
Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

Enkel standar som motell gjerne har. Servicen vi fikk her derimot er 6 stjernes. Veldig hyggelig og service innstilt ansatte. Kommer gjerne tilbake
Like utenfor motellet finner du noen severdigheter som beskriver litt historie fra plassen.
Enkel med god frokost i ei hyggelig liten "stue". Kjempegod hjemmelaget italiensk salat, må prøves.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Bente K
Anmeldt 22. juli 2017

Dette var den eneste overnattingen vi fikk tak i i Røros-området for to netter i juli, alt annet var faktisk fullt. Vi er klar over at dette ikke er et hotell, men mer et motell, men likevel infridde ikke gjestegården våre relativt lave forventninger. Vi ankom stedet kl 16:50 og fikk vite at restauranten stengte for matbestilling kl. 17:00!!! Veldig tidlig midt i sommerferien med mange turister. Enda værre er det at på stedets egen hjemmeside står det at matservering stenger kl. 18. Tidlig det også, men altså feil. Vi fikk imidlertid altså såvidt bestilt mat, og den var faktisk veldig god. Men vi så at folk som kom 1715 ikke fikk bestilt mat. Kl. 18 var det ingen betjening igjen på hotellet, alle hadde dratt hjem. Neste dag (tirsdag) var imidlertid restauranten åpen til kl 21, men da hadde vi spist annet sted siden vi trodde den stengte kl. 17 da også.... Rommet var OK, og sengen var gode. Vi spiste 2 frokoster på gjestegården, og det var en skuffende opplevelse. Begge dagene var det tomt for bacon og lite utvalg i pålegg. Utrolig trege til å fylle på etterhvert som ting gikk tomt. Eggerøren var god den første dagen, men dag 2 var det kjøleskapkald og hard eggerøre som tydelig var rester fra dagen før. Lunken kaffe trekker heller ikke opp. Ikke et sted vi vil anbefale eller vurdere å komme tilbake til.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Roger S
Anmeldt 24. juli 2015 via mobile enheter

Igjen leverte kjøkkenet nå herlig god middag og dessert til oss sultne hytteboere. Kan anbefales:-) Det er bare å gå inn på stedets hjemmeside og kontrollere åpningstidene. Hyggelig og sentrumsnært. En måopplevelse etter timer i bil eller dager på hytta.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Tor N