“Godt spisested”

Kveik Restaurant & Brewpub
Vurdert som nr. 4 av 12 Restauranter i Innbygda
Anmeldt 18. september 2021

Hyggelig sted med god service og mat. Spesialiteten er øl i forskjellige variantet tilpasset en variert meny.

Dato for besøk: september 2021
Takk, TPOslo

Anmeldt 21. juli 2021

Bestilte småretter med tilhørende ølplanke, dette var nydelig sammensatt. Veldig gode smaker sammen.
Bestilte så dagens, som besto av kalkunbryst. Kjøttet var saftig og godt. Poteter, grønnsaker og saus smakte helt nydelig. Ung, men flink servitør som tok godt vare på oss. Anbefales.

Takk, Livsnyter1971
Anmeldt 27. mars 2021

Når en burger koster 295 kr, forventer du at den er stor og god. Burgeren var liten, tam på smak, manglet bacon som oppgitt på menyen, og kom med en i hjel stekt slintre kjøtt på toppen.

Resten av følget var heller ikke videre imponert.

Dette var nedtur, første og siste gang vi går ditt.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, magnuslC1977CZ
Anders W, Eier på Kveik Restaurant & Brewpub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2021

Hei,
Beklager virkelig at vi ikke levert vår burger på den standard vi ønsker. Normalt får vi bra tilbakemeldinger på vår burger som er den mest solgte middagsretten. Har tatt opp dette med vår kjøkkensjef.
Hvis dere skulle gi oss en ny sjanse så vil dere få halv pris på alle retter i vår meny. Ta kontakt med meg så ordner jeg dette.

Hilsen, Anders Wassgren
Daglig leder og eier
post@trysilhotell.net
tlf 99271451

Anmeldt 27. mars 2021 via mobile enheter

Startet med at servitøren sølte halve brusen i fanget på meg, beklaget og sa at hun skulle komme med en ny - men det gjorde hun aldri. Var vel mest opptatt med å skrive Happy Easter pent på tavla på veggen. Burgerne var ihjelstekte og kom uten bacon som oppgitt på menyen, og kjøttkakene kom med ca én spiseskje saus. Spurte om å få litt mer, men det kom heller aldri.. Med hovedretter nærmere 300,- er dette ikke godt nok! I tillegg måtte vi betale for colaen som havnet i fanget mitt - dette var skuffende!

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Siri78

Hei,
Skjønner at dere ikke var fornøyd. Det er ikke sånn vi ønsker at du som gjest skal få service. Vår burger får vanligtvis en god omtale men det du beskriver møter ikke den standarden. Det er tatt opp med vår kjøkkensjef.
Har også tatt en gjennomgang med Emma som serverte dere.

Hvis dere velger å besøke oss en annen gang så skal jeg gi dere halvpris på det dere ønsker fra vår meny. Ta kontakt med meg på forhånd så ordner jeg dette.

Hilsen,
Anders Wassgren
Daglig leder og eier
post@trysilhotell.net
tlf 99271451

Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Litt tørr lammeskank, men ellers helt grei.
Skalldyr tallerken var en tragedie, to tre bittesmå seie reker og lit fisk med noen ihjelkokte grønnsaker. Posjonen så var liten at jeg var nesten like sulten etter jeg hadde spist. I tillegg var det mye støy fra betjeningen, som tydeligvis hadde det veldig gøy. Siste besøk for våres vedkommende

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, 927p_lj
561andersw, Eier på Kveik Restaurant & Brewpub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Hei,
Vi setter pris på tilbakemeldinger. I helgen lanserte vi vår høstmeny og da ønsker vi å høre hva våre gjester syns. Vår restaurant ansvarlig, Tove, har meldt tilbake at det var oppfølging på alle bord vedrørende dette under kvelden. Vi hadde da selvfølgelig ønsket å få en tilbakemelding fra deg og øvrige ved ditt bord om vår service og de retter som ble servert ikke var til belåtenhet. Det er da mulig for oss å rette opp på dette. Vi syns det er leit å ikke få sjansen til å følge opp våre gjester under tiden de besøker oss.
For øvrig syns jeg det er helt okey at de som jobber hos oss har gøy på jobben så sant det ikke går ut over vår service.
Med vennlig hilsen, Anders Wassgren. Eier og fungerende daglig leder

Reisende som så på Kveik Restaurant & Brewpub, så også på

Nybergsund, Trysil

Har du vært i Kveik Restaurant & Brewpub? Del dine erfaringer!