“Supert fint sted”

Kjøkken: Sushi, Bar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Gatekjøkken
Anmeldt 18. juli 2020

Veldig hyggelige folk, god stemning og god mat. Sushi og sushibolle var topp for store og små, og burgerne så digge ut. Stedet å stoppe for lunsj i bakken. Nære sykkelheisen og.

Takk, 583bj_rnb

Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og utmerket service☺️! Vi fikk bestille på forhånd, så maten var stort sett klar da vi kom! Fantastisk kokk og servitør!

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Frustine
Anmeldt 22. mars 2019 via mobile enheter

God service og nydelig mat. Vi bestiller og henter. Alltid punktlige og serviceintilt betjening. Kan anbefales.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 832runea
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Brukeren er alt for kompakt. Og smaker som en karbonade. Også lit lang vente tid.

Men Servicen er bra.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, liljebakk
Anmeldt 19. mars 2018 via mobile enheter

Jeg har kjøpt sushi her flere vintre, men denne sesongen har jeg begge gangene vært svært skuffet. Det ser ut til at det er de samme som jobber der, så muligens interessen for kvalitet har forsvunnet.
Har bestilt laksemeny to ganger i vinter. Lite fisk, mye ris og majones, seig ekkel tang rundt.
Jeg sa fra sist, og de kunne ikke bry seg mindre. Veldig skuffa. Er mye på Trysil.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, HanneJosef

Reisende som så på Happy Faces, så også på

Har du vært i Happy Faces? Del dine erfaringer!