Kjempeartig rafting

Fikk god instruksjon av guider som virket å ha det moro på jobb. God stemning, men hele tiden med... les mer

Anmeldt 24. juli 2020
Linemoseby
Moss, Norge
Moro med rafting 🙌🏼

Vi var fire personer som var på rafting. God instruksjon og veldig hyggelige instruktører! Vi måtte... les mer

Anmeldt 24. juli 2020
629maritj

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Mor med 3 barn 9,12 og 14 år. Det var en morsom opplevelse - for store og "små" med "snille" stryk, bølgesurfing, bading, hopping fra bro. Guidene var veldig blide, flinke og hyggelige - og ga god info og opplæring. Takk for en veldig fin tur, Trysilguide Emilie som passet godt på oss! Neste gang blir det heldags rafting på oss.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 248thereser
Anmeldt 10. juli 2020

Familierafting med Robin som guide var en populær opplevelse for hele familien. Guttungen på 7 var i ekstase både i strykene og da han hoppet fra brua på 4 meter. Jenta på 10 syntes det morsomste var når hun satt foran under surfingen når bølgene skyldte over henne og fylte båten med vann. Eldstesønnen på 15 syntes det beste var surfingen og når faren falt ut av båten.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, HKoss
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Familierafting med barn på 9 og 12 år var helt innertier! Kjempeproffe og hyggelige guider som hadde sikkerhet høyt på prioriteringslisten.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, SiljeSM
Anmeldt 24. august 2016 via mobile enheter

Det er tvilsomt om man egentlig får igjen det man legger ut av kroner. Vurderer i forkant omdet er verdt kronene .

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, kjellsy
Anmeldt 16. august 2016 via mobile enheter

Familieraftingen til Trysilguidene var et perfekt møte med rafting for første gang for tiåringen. Fikk det anbefalt av venner og hadde nok ikke gjort det uten, siden jeg ikke har sett for meg at Trysilelva var spesielt bra for rafting. Guidene var engasjerte og sørget for gode instruksjoner, så sikkerheten ble godt ivaretatt og ikke minst laget de god stemning. Familierafting anbefales absolutt for alle typer familier!

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Sidbra