“Utmerket indrefileet”

Bøe`s Brasserie & Bar
Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Innbygda
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Resturanten var ok inventarmessig, litt treg service. Maten derimot overrasket veldig! Indrefileen kan virkelig anbefales!

Takk, Jehaa

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Alacarte menyen er uspiselig. Hold dere til Pizza. Og gå ikke tom for øl på en lørdag. Og ikke minst, ansett personale som snakker norsk.

1  Takk, runeo140
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Alltid hyggelig, og leverer alltid! Den beste maten til den beste prisen. Hyggelig personale. God atmosfære og lokale. Anbefales!!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, JanM1279
Anmeldt 21. mars 2018 via mobile enheter

God Service og rask respons da jeg fikk en Guiness som ikke smakte som Guiness. Fikk byttet denne umiddelbart og valgte da en annen ølsort. Lite folk i lokale bidro til rask servering av mat, men min rett så var litt av potetene svidde, tilbehør som salat, sopp, løk etc, badet i olje og dermed smakløst. Kjøttet var alt for godt stekt - ble ikke spurt hvordan jeg ville ha kjøttet , måtte si fra selv, men dog så ble den alt for godt stekt, men ikke helt tørr. Hamburgeren var OK , men alt i alt gjennomsnittlig - ingen høydare

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Njål M
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj her med min kone i vinterferien. Vi var de eneste som var der, så maten kom fort. Pizzaen var tam på smak, men kom seg med salt. Konas vintersalat var en stor porsjon, men ikke noen kulinarisk stor opplevelse. Servicen var ikke noe å utsette på, blide og hyggelige.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Jon K

Reisende som så på Bøe`s Brasserie & Bar, så også på

Trysil, Hedmark
Innbygda, Trysil

Har du vært i Bøe`s Brasserie & Bar? Del dine erfaringer!