“Nydelig pizza”

Bøe`s Brasserie & Bar
Vurdert som nr. 3 av 12 Restauranter i Innbygda
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Vi var her forrige lørdag for å spise pizza etter en dag i bakken. Vi fikk rask og god service og pizzaen var nydelig. Beste restaurant- pizzaen jeg har smakt på mange år. Koselig sted som anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, frodei188

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Etter en lang dag i bakken dro vi til Bøes for å spise Trysils beste pizza. Vi ble ikke skuffet denne gangen heller, skikkelig god pizza! Bøes spesial, med ekstra krydder og saus på. Nam nam:) De vet ikke hva de går glipp av de som spiser oppe i bakken.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Nordmennene
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Resturanten var ok inventarmessig, litt treg service. Maten derimot overrasket veldig! Indrefileen kan virkelig anbefales!

Takk, Jehaa
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Alacarte menyen er uspiselig. Hold dere til Pizza. Og gå ikke tom for øl på en lørdag. Og ikke minst, ansett personale som snakker norsk.

1  Takk, runeo140
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Alltid hyggelig, og leverer alltid! Den beste maten til den beste prisen. Hyggelig personale. God atmosfære og lokale. Anbefales!!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, JanM1279

Reisende som så på Bøe`s Brasserie & Bar, så også på

Har du vært i Bøe`s Brasserie & Bar? Del dine erfaringer!