“Tålmodighetsprøve og tørt kjøtt ”
Anmeldelse av Bøe`s Brasserie & Bar

Bøe`s Brasserie & Bar
Vurdert som nr. 3 av 12 Restauranter i Innbygda
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Tok veldig lang tid å få mat og regning.
Bestilte indrefilet og entrecôte - tørr og ihjelstekt.

Mulig at pizza er bedre

Takk, 937nelles

Anmeldt 7. juli 2020

Noen ganger kan det være veldig gøtt mat her, noen ganger grei, og veldig ofte dårlig. Det er som å spille lotto. Pizzan har som regel samme kvalitet.

Takk, larsks202020
Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

God mat, hyggelig atmosfære og god service. Et fint sted å ta med familien etter en dag i bakken. God burger, god pizza og nydelig svinesnitzel.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, olechrister2019
Anmeldt 13. februar 2019

Vi fikk veldig god mat i flotte omgivelser, og servicen var upåklagelig. Kommer gjerne igjen ved neste besøk i Trysil.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, PekkaBHansen
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Vi var her forrige lørdag for å spise pizza etter en dag i bakken. Vi fikk rask og god service og pizzaen var nydelig. Beste restaurant- pizzaen jeg har smakt på mange år. Koselig sted som anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, frodei188

Reisende som så på Bøe`s Brasserie & Bar, så også på

Har du vært i Bøe`s Brasserie & Bar? Del dine erfaringer!