“Fantstisk Entrecôte”

Bøe`s Brasserie & Bar
Vurdert som nr. 2 av 11 Restauranter i Innbygda
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte entrecôte, og spøkte med at de måtte gi oss de største de hadde. Tror de tok oss på ordet, for den dekket halve tallerkenen.
Perfekt stekt og masse saus og pomfri til.
Maten kom også fort, selv om det var masse gjester.

Kommer gjerne tilbake.

Takk, 810arildv

Anmeldt 24. februar 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted for familiemiddag. Var der i vinterferien med 2 voksne og 2 ungdom. Ble godt mottatt, hyggelig bord ved vindu. Akkurat passe oppfølging fra kelner uten mas og stress. Super god pizza anbefales! Vårt første besøk men vi kommer tilbake

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, tinakfjeld
Anmeldt 10. september 2020

Spist her to dager på rad nå. Dette stedet leverer varene..
Liten men god meny . Trivelig servitør. Stedet anbefales

etagris

Dato for besøk: september 2020
Takk, Etagris
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Tok veldig lang tid å få mat og regning.
Bestilte indrefilet og entrecôte - tørr og ihjelstekt.

Mulig at pizza er bedre

Takk, 937nelles
Anmeldt 7. juli 2020

Noen ganger kan det være veldig gøtt mat her, noen ganger grei, og veldig ofte dårlig. Det er som å spille lotto. Pizzan har som regel samme kvalitet.

Takk, larsks202020

Reisende som så på Bøe`s Brasserie & Bar, så også på

Trysil, Hedmark
Innbygda, Trysil

Har du vært i Bøe`s Brasserie & Bar? Del dine erfaringer!