“Lunsjpause”
Anmeldelse av Sindrestua - STENGT

Sindrestua
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Stoppet her for en lunsjpause etter en dag i bakken. Bestilte salat og fikk et stort hjertlig måltid ingen av oss klarte å spise opp. Ingen kø denne dagen

1  Takk, anncharl0ttm

Anmeldt 2. april 2018

Dette er en typisk turistmaskin i Trysil. Beliggenheten er veldig bra, rett ved Fjellekspressen. Dessverre er ikke kvaliteten på maten det den en gang var. Og når man klarer å bemanne kassen med kun 1 person midt i påsken, da er ikke servicenivået det det en gang var.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Jon K
Anmeldt 9. desember 2017 via mobile enheter

Vi fikk etter litt kjemping et bord og bestilte hamburgere til alle. Grei kvalitet, langt over det man er vant til i fjellet i Norge, et lite tips er å slutte grillkrydder på pommes frites

Dato for besøk: desember 2017
Takk, SverreBF
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Fint sted med god mat og trivelige ansatte! Anbefales for en lunsj etter sykling i Magic Moose!
Pølser og sandwich er veldig gode!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, andrevondrei
Anmeldt 6. mars 2016 via mobile enheter

Jeg og en venn bestilte burger på Sindre stua. Den kom servert etter normal ventetid. Prostmyra med chili aioli var kanon godt. Med de begrensninger det følger av å ha et hurtigmat kjøkken.
Absolutt vært besøket når du vill ha en kjapp matbit i bakken. Som i tillegg smaker digg.
Besøkt på en søndag med lavt kundeantall kontra mandager

Gå inn om det passer.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, bbbbbbbbbbbilly

Reisende som så på Sindrestua, så også på