Jan Olav M
12.7 km fra Seljord Camping
Restaurant
Se flere hoteller i Seljord
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Her er det god plass, fin lekeplass, flott strand og god stemning. Sanitæranleggene er rene og delikate. De ansatte er meget hyggelige og hjelpsomme. Vi var her 6 dager med campingvogn i juli 2020. Vi skal definitivt tilbake :-)

1  Takk, J2681JLmonicab
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Familie på fire i campingvogn, la oss helt nede ved stranden. Ingenting å utsette på campingplassen, rent sanitæranlegg med gratis dusj. Flott strand med vanntrampoliner og utleige av kano. Hyggelig betjening og ingen fast tid for utsjekk fikk vi beskjed om, bare til å bli så lenge en vil.
Har så langt ikke sett noe til sjøormen, men vi kommer gjerne tilbake 😄

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, irenedsan
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Vi stoppet for en overnatting på vei gjennom landet. Flott plass. Stille og rolig, fin badestrand, god mottakelse, rent og velholdt sanitæranlegg. Det var en positiv overraskelse at det var gratis å dusje. Lekeplassen var litt utdatert, men den fungerte. Sjekket ikke kjøkkenfasilitetene.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Irenenm
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Ikkje av nymotens fasiliteter, renholdet på toalettene/badene kunne nok vært bedre, men campingplassen fungerer heilt greit for overnatting i telt. Ok priser. Vi koser oss hver gang vi er her. Fine turområder i området.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 578bentem
Anmeldt 12. september 2016

Når du camper på en campingplass er det ofte du som må ta initiativet til å finne på noe. Vi er glade i å gå turer, både på veg og sti. I Seljord har du rikelige muligheter, med utgangspunkt i campen. Både til fjelltopper, og mange ikke fult så utfordrende muligheter. En tur til Seljord kirke, med Landstad monumentet og Sterke-Nils steinen kan være langt nok, for noen.. Mens mange legger nok veien til en hyggelig kaffistopp i Seljord sentrum.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, knutst