Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi planla å være her noen få dager, men utsatte feiren to ganger da vi trivdes så godt. Veldig flott badestrand, fine plasser, kjempe hyggelig betjening. Sanitær anleggene er av eldre årgang, men fungerer fint og er rene. Vaskemaskinene fungerte godt, og var ofte ledig. Dusjene var godt med varmt vann og godt trykk. Vi kommer igjen helt klart. Takk for et fint opphold

Romtips: Vi tok drop inn plass, var ikke noe problem
1  Takk, 340madelenj
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Vi møtte hyggelig betjening og service fra første stund og valgte oss plass nede ved vannet. Flott plass men siden vannet nylig har trukket seg tilbake så var det mye fukt og mygg der. Dette var ikke campingen sin feil men verdt å tenke på om vannet står høyt (høy snøsmelting). For mindre fukt så ville jeg i etterkant vurdert å heller stå på det andre nivået.

Dette til tross så var vi meget fornøyd med denne plassen. Toaletter/dusjer var rene og pene. Absolutt ingenting å utsette på disse fasilitetene.

Kan anbefales for familie og annet.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Fotoexplore
Anmeldt 2. august 2020

Tre på bobiltur, etter en utfordrende tur i kø langs E13 var det herlig å komme til Seljord Camping. Vi fikk en flott plass nede ved vannet og fant oss godt til rette. Gode sanitærforhold med rene toaletter, dusj, kjøkken/oppvask, vannslange for påfylling av vanntanker, tømming av toalett-tank og spillvann-tank. Fine bademuligheter og turmuligheter, kort vei til butikk. Vi likte oss så godt at vi ble et døgn til.

Romtips: Flott campingplass
3  Takk, Jan Olav M
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Her er det god plass, fin lekeplass, flott strand og god stemning. Sanitæranleggene er rene og delikate. De ansatte er meget hyggelige og hjelpsomme. Vi var her 6 dager med campingvogn i juli 2020. Vi skal definitivt tilbake :-)

1  Takk, J2681JLmonicab
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Familie på fire i campingvogn, la oss helt nede ved stranden. Ingenting å utsette på campingplassen, rent sanitæranlegg med gratis dusj. Flott strand med vanntrampoliner og utleige av kano. Hyggelig betjening og ingen fast tid for utsjekk fikk vi beskjed om, bare til å bli så lenge en vil.
Har så langt ikke sett noe til sjøormen, men vi kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, irenedsan