Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte gatekjøkkenmat til hele familien, av ei dame som så ut til å ha svært lite til overs for oss, og demonstrerte dette ved å kommunisere så lite som mulig under bestillingsprosessen. Biffsnadderet var en vits, det samme var kebaben. Da en av oss nevnte for henne at de hadde hatt på ost det ikke var bedt om på «biffburgern» (119kr), ble humøret enda dårligere på damen.
I det hele tatt, besøket kostet oss 500kr og tre kvarter vi aldri får igjen. Må bare få ønske lykke til videre til denne sjappa :-)

Takk, AndreBergheim
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Vi ble skuffet over servicen da vi spiste på gatekjøkkenet. Vi ble møtt av ei sur dame. Da maten var ferdig, sto hun og ropte at den var ferdig. Vi satt ute og hørte henne ikke. Til skutt kom hun ut og ropte, på en lite hyggelig måte, at maten var ferdig. Selv om vi var de eneste gjestene, kunne det tydeligvis ikke falle henne inn å komme å levere maten til oss.

Dato for oppholdet: juni 2018
2  Takk, ekjono
Anmeldt 10. juni 2017

Flott caming og sentrumsnært til Seljord sentrum og dyrskueplassen
Flotte turområder i nærheten. Vi har vært her i mange år med bobil, men har nå valgt å bli fastligger på plassen fra og med sesongen 2016

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, 931pilote
Anmeldt 17. august 2016

Vi overnattet underveis vestover fra Østlandet på motellet som vi forsto var tilknyttet Seljord Ferieland. Sentralt beliggende ved E134, med campingplassen på den ene siden av veien, og motellet på den andre siden, ved bensinstasjon og god spiseplass. Stille og rolige omgivelser på "baksiden" av bensinstasjonen. Rommet måtte betales i resepsjonen (gatekjøkkenet) tilhørende Seljord Ferieland. Et greit overnattingssted uten den store standarden.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Amund P
Anmeldt 18. januar 2016 via mobile enheter

en meget hyggelig og koselig campingplass .topp vertskap og med gjester .lett tilgjengelig og nært sentrum i Seljord. gatekjøkken og natt åpen bensinstasjon i gangavstand. festivaler i sommerhalvåret på dyrskueplassen som ligger i gangavstand fra campingplassen. det er ikke støyplager fra festivalområdet. en rolig familiecamping.

Dato for oppholdet: juli 2015
2  Takk, Nils Jørgen Ø