Fin opplevelse!

Godt merket og en fin liten tur for hele familien. Tårnet er en fin utkiksplass og det var lett å... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
solveigirenes
Flott byggverk

Vi besøkte tårnet i håp om å spotte sjøormen, men ei😂 Et flott anlegg som absolutt er verdt et... les mer

Anmeldt 21. juli 2020
jonashI3273KD
Eigersund, Norge

Anmeldt 25. mai 2020 via mobile enheter

Veldig flott og greit å gå opp og med utsikt over Seljord vannet. Veien ut gikk over brolagt sumpområdet.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, 100mariannf
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Veldig fint stopp på reisen. Parkering til 30 kr. Ett fint lite avbrekk. Akkurat passelig gåtur for barna på 6 og 3 år.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, CamillaF989
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Flott tilrettelagt tårn og flott utsikttårn. Godt tilrettelagt for alle aldre. Kommer igjen og kan anbefales som en aktivitet.

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, 894hannes
Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Lett å oppdage fra hovedveien. Lett tilgjengelig kan man si Sjarmerende og flott tårn. Bør oppleves.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, 894hannes
Anmeldt 3. mai 2018

Det var lagt fint opp med en slags bro ut til tårnet. Ser veldig fint ut i mørket hvor lyset skinner ut fra benker og tårn. Hadde forventet oss selve tårnet høyere men utsikten var helt grei når vi nådde øverste etasje.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Rolf H