Flott byggverk

Vi besøkte tårnet i håp om å spotte sjøormen, men ei😂 Et flott anlegg som absolutt er verdt et... les mer

Anmeldt 21. juli 2020
jonashI3273KD
Eigersund, Norge
Kult for barn!

Anmeldt 14. juli 2020
Metteman
Oslo, Norge

Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Oversvømt gangsone, men verdt turen opp i toppen av tårnet. Kult byggverk. Kule bilder innvendig

Du kan gå på jordet ved siden av, full av kuruker

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, christians349
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte tårnet i håp om å spotte sjøormen, men ei Et flott anlegg som absolutt er verdt et besøk. Vi forsøkte å ringe telefonnummeret som sto på plakaten nede i bua for å få høre historien, men dette nummeret var ute av drift Jeg ble svært fascinert av byggeteknikken som er benyttet, å trappegangen er utrolig flott.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, jonashI3273KD
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Barna har blitt «kjent» med sjøormen Selma gjennom boka om Tambar troll. Veldig moro å besøke dette tårnet, selv om vi ikke så noen sjøorm.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Metteman
Anmeldt 25. mai 2020 via mobile enheter

Veldig flott og greit å gå opp og med utsikt over Seljord vannet. Veien ut gikk over brolagt sumpområdet.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, 100mariannf
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Veldig fint stopp på reisen. Parkering til 30 kr. Ett fint lite avbrekk. Akkurat passelig gåtur for barna på 6 og 3 år.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, CamillaF989