“Lunsjstopp”

Sjøormen Kro
Vurdert som nr. 3 av 6 Restauranter i Seljord
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Dro med familien og spiste lunsj. De hadde et Stort utvalg av matretter. Alle rettene hadde for mye salt. Byger ig snitzel var også mye fett. Smakte ellers greit.

Takk, humla73

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Helt OK kro mat, smørbrødene var helt ok. Litt blaute. MEN de hadde veldig godt glutenfritt utvalg. Men ser ut som det er en veldig travel kro.

Takk, 340madelenj
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Var her søndag ettermiddag i juni. God mat og gode priser. Spiste kjøttkaker med poteter. Gode personer. Personalet var høflige og blide. Bordene ble ryddet og vasket med en gang kundene forlot bordene. Tommel opp.

Takk, 894hannes
Anmeldt 12. desember 2020 via mobile enheter

Bestilte fish n chips og blir veldig overrasket dersom dette er noe annet enn Findus. Smakte ihvertfall helt identisk. Var også for mye frityrsmak på den, dette var rett og slett for dårlig. Gulrotkaken dermot var saftig og god.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, dagf83
Anmeldt 22. juli 2020

Det tror jeg kokken på Sjøormen Kro vet mye om. I alle fall var mine "doble koteletter" omtrent uspiselige og måtte slites fra hverandre for å forsøke å tygge dem. At en kokk kan levere fra seg noe slikt, vitner kun om at det må være en kokk uten snev av yrkesstolthet. Surkålen var vassen, og et slapt salatblad på siden, imponerte ikke. Her får man middelmådig mat, som rett og slett er overpriset. I tillegg til en dårlig matopplevelse, var det ei særdeles sur og grinete dame bak disken som viste seg fra sin verste side da min kjæreste ba om å få pommes frites som hun hadde bestilt, i stedet for potetene som ble lagt på tallerkenen. Med et surt grin, kastet hun potetene i søpla og slang pommes fritten på vår tallerken. Ikke et "beklager" eller smil eller noe. Bare et tydelig signal om irritasjon over oss som våget å påpeke at vi ikke fikk det vi hadde bestilt.. Vårt inntrykk av Sjøormen Kro ble dessverre en skuffelse, og vi møtte en kro uten sjel, varme og smil. Neste gang forsøker vi gatekjøkkenet på andre siden av veien. Kanskje de leverer bedre? Det skal ikke mye til å slå Sjøormen Kro, ser det ut til. Ironisk går ansatte med t-skjorte som forkynner "Me lagar god mat". Ja vel, så da får dere kanskje begynner å følge dette da? Koteletter og god service har dere i alle fall ikke overbevist med.

1  Takk, rtollef

Reisende som så på Sjøormen Kro, så også på

Har du vært i Sjøormen Kro? Del dine erfaringer!