“En skam å kalle det thaimat”
Anmeldelse av Wassanas Thaimat

Wassanas Thaimat
Vurdert som nr. 2 av 6 Restauranter i Seljord
Kjøkken: Thai
Anmeldt 12. august 2021

Overpriset.

Vårrullene var overstekt og fylt til randen av en salt kjøttfarse. Vi bestilte en nudelrett og en kyllingrett, der begge minte svært lite om thaimat. Kyllingen hadde konsistens som gummi, og alt smakte egentlig bare saltvann.

Det var også lang ventetid, selv om restauranten var så og si tom. Vi ble blant annet vitne til en familie på 4 som fikk servert én rett av gangen med 10 minutter mellom hver rett.

Men hva skal man egentlig forvente av en "thai restaurant" som har biffsnadder og pommes frites som en av "husets spesialiteter"?

Takk, 695ingmara

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Her var det lang kø for å bestille, og for å få mat. Maten var ganske bra og se fleste i følget var fornøyde. Barnestolene så ut som ikke hadde blitt vasket på en god stund, så dette måtte vi få servitørene til å fikse. De var nok underbemannet og hørte at de som kom etter oss fikk beskjeden om at de var utsolgte for flere retter.

Takk, 340madelenj
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig service, maten kom veldig rask og var utrolig smakfull!
Panang kan varmt anbefales.

Helt topp sted å stoppe, hvis man ønsker alternativer til tradisjonell veimat, når man er på vei forbi Seljord.

Takk, 376ella
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Stor og fin porsjon Jeg spiste sursøt wok med kylling. God smak, men litt for salt saus. Kone og datter var også fornøyde med sine menyer.

1  Takk, Stig V
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Var kun 4 fulle bord som ventet på mat da vi ankom, og det tok nesten 1 time før vi fikk maten. Personen som serverte stod også i kassa, og tørka svetten i panna med handa før han fortsatte å servere. Virker som de er altfor lite bemannet, og har lite kundeservice. Virker som om de ikke er vant til å betjene flere enn 2 bord om gangen...

Dato for besøk: august 2020
Takk, 707marith

Reisende som så på Wassanas Thaimat, så også på

Har du vært i Wassanas Thaimat? Del dine erfaringer!