“Skuffende”
Anmeldelse av Maki Sushi

Maki Sushi
Vurdert som nr. 9 av 11 Restauranter i Bekkestua
Anmeldt 7. november 2018

Har kjøpt sushi her i flere år og har vært fornøyd. Har ikke kjøpt ofte i det siste da maten har blitt dårligere. Makiene fremstår som rotete og dårlig rullet. De faller fra hverandre. Laksefileten de har i makien er ofte full av det hvite fettet. Nigirien er også slurvete laget.

1  Takk, Habiba23

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Mye fisk for prisen man betaler, men håndtverksmessig mangler det litt hva gjelder detaljer og presentasjon. Betjeningen er imidlertid svært vennlig, og maten kom kjapt. Jeg ønsket å bytte ut tilapiaen med laks - og det var null problem.

1  Takk, kingston55
Anmeldt 7. februar 2018

Vi har kjøpe maki og sushi her noen ganger siden vi bor i nærheten. Grei og rask service. Helt grei meny. Dog er vi blitt litt skuffet over maten. Vi har oftest bestilt takeaway og variert litt. Maten fremstår dog som litt tam, pregløs smakløs.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, Tartufo17
Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

Drar alltid hit når jeg skal spise eller kjøpe take-away sushi. Flott restaurant, servicen er grei og sushien er alltid god:)

Dato for besøk: september 2017
2  Takk, marikalvo9
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Meget bra mat. (Personalet er gode mht mat-allergier.)
Rask levering/bestillingstid.
Enkel adkomst midt i Bekkestua sentrum.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Hege S

Reisende som så på Maki Sushi, så også på

Har du vært i Maki Sushi? Del dine erfaringer!