“Elendig”
Anmeldelse av Maki Sushi

Maki Sushi
Vurdert som nr. 9 av 11 Restauranter i Bekkestua
Anmeldt 8. september 2021

Forferdelig sushi. Overkokt ris, generelt dårlig smak og konsistens. Slurvet laget. Sto ikke til prisen heller.. dårlig service i tillegg.

Dato for besøk: september 2021
Takk, emilier20211

Anmeldt 24. september 2020

mMMMM Jeg sa broren min sitt navn (Nam), og det var kjempe god mat (snill). Hljup sa jeg når jeg spiste maten (ete). Kjempegod mat jeg ble så mett at jeg fikk fett hahahahah

Dato for besøk: august 2020
Takk, SmartApe123
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Lang ventetid var forespeilet (45 min), men det tok ytterligere 20 min før maten var klar. Og vi hentet maten i restauranten. I tillegg til forsinkelsen var de utrolig lite imøtekommende og beklaget ikke for forsinkelsen. Sushien smakte lite, og maki-rullene var slurvete rullet sammen. Varmrettene smakte ikke spesielt godt, og virket som halvfabrikata. Vil ikke anbefale dette stedet.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Linnclusa
Anmeldt 27. november 2019 via mobile enheter

Den eneste sushi restauranten jeg bruker på Bekkestua. Kan være noe ventetid til tider da de har mye å gjøre, men det er verdt det!

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, 348siljea
Anmeldt 6. november 2019

Vi bestiller ofte sushi herfra, veldig god på smak og ok pris.
De er populære på Bekkestua, så de har ofte mye å gjøre. Derfor smart å bestille i god tid, ellers kan du oppleve å vente lenge på maten.(vi kjøper take-away)

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, AnneLorentzen

Reisende som så på Maki Sushi, så også på

Har du vært i Maki Sushi? Del dine erfaringer!