“Et veldig hyggelig besøk.”
Anmeldelse av Villa Bekk

Villa Bekk
Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Bekkestua
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Et veldig hyggelig besøk.
Ble møtt av en hyggelig hovmester som viste oss bordet vårt. En kjempe hyggelig servitrise som fulgte oss opp på en meget profesjonell måte. Kom med anbefalinger. Spurte om vi ville ha påfyll på drikke. Spurte om maten var god. Kom bort og spurte om vi hadde det bra. Vi spiste pizza og pasta. Alle var veldig fornøyd med maten. Hit kommer jeg tilbake

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 83vibekeh

Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Jeg ønsket å feire bursdagen min på en lokal restaurant vi ikke hadde vært på tidligere.
Lokalene er veldig hyggelige og vi ble raskt vist til et forhåndsbestilt bord.
Servitør snakker dårlig norsk, som ikke alltid er så enkelt.

En pizza som ble bestilt, Diavola, så pre-fabrikert ut og var overstrødd med rå rødløk. Ikke spesielt appetittelig.

Gnocchi’ene svømte i en tomatsaus som smakte mistenkelig av Dolmio-saus.

Tortellini’ene «badet» i stekefett fra kjøttet. Ikke veldig smakelig.

Det er dessverre lite sannsynlig at vi kommer tilbake, og med tanke på at det ikke finnes voldsomt mange hyggelige restauranter i Asker og Bærum, så er det synd at de ikke gjør det bedre.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, cnord74
villabekk, Owner på Villa Bekk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Så leit å høre at dere hadde en dårlig opplevelse. Vi beklager dette og vil nøye følge opp de kommentarene dere har. Jeg vil samtidig presisere at vi lager vår egen pizzabunn og koker vår egen tomatsaus.

Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Ny bydelsrestaurant med italiensk kjøkken på Bekkestua ønskes hjertelig velkommen . Nesten helt fullt, men ikke veldig lang ventetid på bestilling eller på mat. Vi spiste en enkel lunsjrett med hvitvin til og kaffe til slutt. Nydelig på alle måter, veldig god service og greie priser. Hit går vi oftere heretter - hvorfor i all verden dra til Oslo nå?

1  Takk, Erik M
villabekk, Manager på Villa Bekk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2019

Takk for hyggelig besøk og god tilbakemelding hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 25. november 2019

Når vi blir gjenkjent av betjeningen; lov å si at vi er stamgjester?
Uansett; lørdag kveld og vi valgte Agnello-3 retter med varme Scampi i en olje med hvitløk og chili. Ikke for mye chili, men det smakte godt. Dessuten var det perfekt med lett ristet baguette som undertegnede flittig brukte for å få med det meste av oljen.

Lammecarré som vi fikk servert medium(som ønsket) - helt perfekt /røstipoteter som vi begge verdsetter stort og som var supre.Dessuten det vi ville kalt ratatuille, men de serverer som siciliansk caponate og med en rødvinssaus. Helt nydelig og med et fint sting i sausen.

Tiramisú stod på listen, men det var de tomme for. Vi ble anbefalt pannacotta, og det er lenge siden vi har spist en så god.
"obligatorisk" med espresso til slutt naturligvis.
Helt topp.
Forøvrig; utrolig hyggelig å se stedet brukes; fullt i det separate selskapslokalet og mange gjester forøvrig.

Tvi-tvi - vi kommer tilbake vi - da er det pizzasmaking .

Takk, guideOslo
villabekk, Owner på Villa Bekk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2019

Takk for besøket, god tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening og maten var veldig bra. Kan anbefale stedet.
Vi kommer gjerne tilbake.
Vi kommer gjerne tilbake

Takk, steinard2019

Reisende som så på Villa Bekk, så også på

Har du vært i Villa Bekk? Del dine erfaringer!