“Veldig god mat og fantastisk service”
Anmeldelse av Villa Bekk

Villa Bekk
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Bekkestua
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

I år valgte vi kortreist på bryllupsdagen og satset på Bekkestua. Søndag etter isdag, men vi hadde bestilt bord og det var vi glad for. Mye folk, gamle og unge og travel atmosfære.
Vi ble ønsket velkommen og serveringen gikk veldig raskt. En ung koselig italiensk jente var den perfekte kelner.
Vi spiste kongekrabbe, lammecarré og oster.
Nydelig mat, selv om det var uvant med bare salat til kjøttet . Vinen som ble anbefalt smakte også fortreffelig. Prisen var i overkant derfor gir jeg fire stjerner istedet for fem.
Takk for oss, vi kommer garantert tilbake og da vil vi teste pizzaen .

1  Takk, Goerild

Anmeldt 21. juni 2021

Ikke mye å kommentere. Kjempe god mat, for ikke så dyr pris (mellom 150-255 kroner kan man få de fleste rettene) og kvaliteten av service og maten er av veldig høy standard.
Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg anbefaler alt jeg smakte på, som var tortellini, carpaccio di salmone, og kongekrabbe.

Takk, PabloF2240
Villa Bekk, Eier på Villa Bekk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

Markering av bryllupsdag var en god unnskyldning for en bedre middag.
Champagne først som smakte nydelig i sommervarme
Forretter :kalvecarpaccio hhv kongekrabbe
Hovedrett:salat hhv pizza
Dessert: Pavlova som virkelig var lekker/myk i fasongen og nydelige bær.
En ostebrikke som var som den burde -flere oster og store biter -kunne i praksis deles på 2.

Alt var veldig godt og Rosévinen en perfekt kombinasjon for oss begge/ikke minst pga høye utetemperaturer.

Bedre å sitte svalt inne enn «koke» ute i solen

Takk for oss

Takk, guideOslo
Anmeldt 31. mai 2021

Godt gjensyn med vår Bekkestua-favoritt. Kalve-carpaccioen var minst like god som ved forrige besø og piggvaren smakte utmerket. Kunne ønsket meg litt mer grønnsaker og litt mindre potetkrem, men retten får toppscore likevel, Pizzaene falt også i smak.
Stort pluss for mulighet til å reservere bord ute OG at de finnes glutenfri pasta og pizza!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, AMHernes
Villa Bekk, Daglig leder på Villa Bekk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2021

Takk for god anmeldelse og velkommen tilbake

Anmeldt 10. januar 2021 via mobile enheter

God mat, ypperlig service og flott beliggenhet. Vi besøkte restauranten i august, hvor vi ble plasser utendørs i veldig hyggelige omgivelser. Vinlisten var god, med et stort utvalg på glass.

Alt i alt hadde vi en fantastisk opplevelse. Vi kommer gjerne tilbake (flere ganger)

Dato for besøk: august 2020
Takk, 131petterw

Reisende som så på Villa Bekk, så også på

Har du vært i Villa Bekk? Del dine erfaringer!