“God Pizza”

Pizzanini Bekkestua
Vurdert som nr. 4 av 11 Restauranter i Bekkestua
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Skuffer ikke. God pizza, servert raskt, og smakte veldig godt. 7 sultne karer ble gode og mette, og alle var fornøyde!

Takk, OdBjB

Anmeldt 29. oktober 2018

Jeg tok en stor nr. 14 Siciliana (med pepperoni, biff, løk, paprika, ananas, jalapeño, mozzarella/norvegia, men uten jalapenosen da jeg ikke ønsket den sterk). Helt okei pizza, som fyller magen, og pepperonien var veldig bra (veldig bra smak, krydder og tykkelse).

Takk, gungfu
Anmeldt 2. april 2018

God amerikansk pizza til en rimelig penge. Hyggelig og serviceorientert personale.
Denne anbefales!!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, T0mmy1989
Anmeldt 22. november 2016

Restauranten ligger rett ved Bekkestua sentrum, i et pent rødt trehus med innbydende inngang, og uteservering på bedre dager. Det oser deilig matduft når man trår inn i det hyggelig varme lokalet + siderom. Levende lys på de rødstripete dukene, og en meget gjestfri- og dyktig betjening, godt miljø- og atmosfære. De serverer også annen mat, men jeg var her for en saftig ost- og skinke pizza, anbefalt av venner. Jeg ble ikke skuffet. Herligheten kom nybakt- og stekt rett på mitt bord med fortsatt boblende ost. Ferskere kan man ikke få dette vidundret av et måltid som kom til Norge i 70-årene. Masse saftig fyll og tynn crisp bunn, og meget velsmakende. Ga mye god ettersmak- og gode minner. Anbefales! d:o)

Dato for besøk: november 2016
Takk, jans0der
Anmeldt 14. september 2016 via mobile enheter

Vi har spist her i mange år, hatt mange pizza'er hjem! Hver søndag i mange år sammen med tenåringsbarn, nå tar vi med gamle foreldre og spiser søndager. Alltid topp service, og den beste pizza vi vet om!

Dato for besøk: september 2016
Takk, 190479Abc

Reisende som så på Pizzanini Bekkestua, så også på

Har du vært i Pizzanini Bekkestua? Del dine erfaringer!