“Nydelig pizza”
Anmeldelse av Cafe Lasse

Cafe Lasse
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Tofte
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste pizza på Lasse’s i dag, og hadde en super opplevelse. Mye mat, god på smak og veldig delikat. Anbefales:)

Takk, toneb438

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte stedet tidligere på året, men fikk ikke skrevet noen anmeldelse. Dette besøk skuffet heller ikke selvom deg var mange mennesker. Var tre stykker som fikk forskjellige ting, men alle var veldig fornøyde. Kan absolutt anbefales!

1  Takk, FFFredrikstad
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Meget gode rekesmørbrød. Vi var to voksne par som kjørte hit for en lunsj. Vi spiste rekesmørbrød og de var fantastisk gode. Ett lass med reker, salat og godt brød. Kommer gjerne tilbake

1  Takk, Vikersunding
Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Deilig fiskesuppe og rekesmørbrø. Fin atmosfære og god musikk. Vi kommer tilbake. En veldig god alternativ for en matpause på ""Hurum rundt".

Dato for besøk: juni 2020
Takk, unterwegens
Anmeldt 6. august 2019

Pizzaen har mye fyll og for en lunsj kan det være tilstrekkelig å dele en pizza. Litt lokal "koloritt" på en sommerdag. Du kan forvente å overhøre mye rart.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Rune S

Har du vært i Cafe Lasse? Del dine erfaringer!